برزنت نانو

استحکام برزنت نانو:

استحکام برزنت نانو با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن، در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد. ضد آب بودن برزنت نانو یکی از دلایل در کاربرد گسترده ی آن در بخش های مختلف صنعتی میباشد.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

برزنت نانو

انواع نانو

ورود فن آوری نانو به بازار پارچه های برزنت،  تغییر و تحولات چشمگیری را در این زمینه ایجاد نمود. به گونه ای که پارچه برزنت نانو از ویژگی های منحصر به فرد و قابل قبول تری نسبت به پارچه های برزنت معمولی برخوردار شد. البته استقبال بسیار بالا در خرید این نوع پارچه ها متاسفانه باعث ورود نمونه تقلبی در مارکت این نوع پارچه ها شده است. در نتیجه خرید از نمایندگی های معتبر به ما کمک میکند پارچه برزنت نانو با کیفیت درجه را خریداری نماییم. ویژگی های برتر این نوع پارچه برزنت را به اختصار نام میبریم :

کاربردهای برزنت نانو

برزنت نانو یک گزینه ی محبوب و پر طرفدار در صنعت نساجی میباشد. این پارچه ی  برزنت موارد کاربردی فراوانی را داراست. از جمله ی این موارد، میتوان به استفاده  آن برای چادرهای مسافرتی و ترانزیت و کامیون و وانت نام برد.تکنیک به کار رفته در تولید این پارچه ها باعث  میشود تا الیاف به کار برده شده در بدنه ی بزرنت نانو، مقاومتی حداکثری  در برابر افزایش دما و حرارت داشته باشد.

نوع نازک تر این برزنت آبگریز را در تولید صندلی های پارچه ای کم وزن و متحرک استفاده میکنند.علاقمندان به طبیعت گردی استقبال بی سابقه ای درخرید و استفاده از این نوع صندلی ها از خود نشان داده اند. فناوری نانو انقلابی عظیم در تولید با کیفیت این پارچه ها ایجاد کرد. همین امر موجب شد تا بلادرنگ بعد از تولیدشان، نبض بازار را در صنعت نساجی  در دست خود بگیرند.

نحوه ی خرید برزنت نانو

خرید برزنت نانو به شیوه های متفاوتی صورت میگیرد. که این امر در درجه ی اول بر اساس نیاز مشتری تعیین میگردد. خرید ما میتواند هم به شکل جزئی  و همینطور صورت عمده و کیلویی انجام بپذیرد.برای جلوگیری از خرید اجناس فیک از سودجویان بهترین و مطمئن ترین راه خرید از نمایندگی های معتبر سراسر کشور میباشد.

مراکز فروش برزنت نانو به ما این کمک را میکند که جنس خود را بدون واسطه و با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نماییم. تنوع بالا در رنگ بندی این برزنت، دست خریداران را در انتخاب رنگ مورد نظر بیشتر باز میگذارد. پس ما میتوانیم یک پارچه برزنت نانو را بنابر سلیقه فردی خود انتخاب و از ویژگی های ظاهری زیبای آن لذت ببریم.

خرید ما همیشه بر مبنای خصوصیات ظاهری نمیباشد.ولی برزنت نانو علاوه بر شکیل بودن به دلیل استحکام بالا میتواند گزینه خوبی برای خریداران پارچه های برزنتی باشد.

 قیمت برزنت نانو

قیمت برزنت نانو را میتوان از فروشگاه های معتبربه صورت حضوری و غیرحضوری جویا شد. در هنگام استعلام قیمت باید به خاطر داشته باشیم که این برزنت، با نام برزنت رنگی نیز در بازار مورد معامله قرار میگیرد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید