برزنت سه لا شش لا

انواع برزنت 3لا6لا

انواع برزنت 3لا6لا بر اساس متریال مورد استفاده در این پارچه دو به نوع ضد آب و معمولی تقسیم می شود. پارچه های برزنت در میان دیگر منسوجات، قوی ترین و پر کاربردترین نوع پارچه می باشند.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

 

برزنت 3 لا 6 لا

برزنت 3 لا 6 لا

 

در میان پارچه های برزنتی،3لا6لا به علت مقاومت بسیار بالا و عدم اکسید شدن آن جزء پر طرفدارترین نوع برزنت می باشد. برزنت 3لا6لا  از ترکیب های پارچه ای مختلفی تشکیل شده است. همانطور که می دانیم پارچه های مانند کرباس و پلی استر در تولید پارچه ی برزنت کاربرد زیادی دارند. و همچنین پلی اتیلن و یورتان از روکش های پر مصرف در این زمینه می باشد. ضخامت این پارچه به تعداد لایه های به کار برده شده در آن بستگی دارد. معمولا این نوع پارچه ها دارای ضخامت بالایی می باشند و همچنین دارای ویژگی ضد آب بودن و بسیار مقاوم در برابر فرسایش هستند. برزنت های معمولی اغلب در مصارف خانگی کاربرد دارند. ولی برزنت های 3لا6لا دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند که در اینجا یک به یک از آن نام می بریم:

  • ضد حریق بودن آن
  • مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و بارش های فصلی
  • طول عمر بالا و استحکام و مقاومت عالی
  • قیمت بسیار مناسب و داشتن خرید مقرون به صرفه
  • خاصیت انعطاف پذیری بالا

شفافیت در برزنت 3لا6لا

شفافیت در برزنت 3لا6لا بسیار بالاست. این پارچه جزء پارچه های براق محسوب می شود. به عبارت دیگر شما با یک پارچه ی برزنتی بسیار شفاف و براق، و درعین حال با رنگ های متنوع روبرو می باشید. خریداران با توجه به سلیقه شخصی خود می توانند برزنتی با یک رنگ زیبا و بدون افت کیفیت خریداری نمایند. مقومت در برابر مواد اسیدی از خاصیت های این برزنت می باشد.

همانطور که از نامش هویداست برزنت 3لا6لا دارای چند لایه می باشد. کاربرد های صنعتی تولیدی آن را به یک برزنت محبوب و پر طرفدار مبدل نموده است. کاوردهی مطلوب یکی از خصیصه های این برزنت است  که مانع  رسیدن هر گونه آسیب به محموله می شود. در حمل و نقل های جاده ای برزنت تنها پارچه ای است که همچنان بی رقیب در این حوزه می تازد. برزنت 3لا 6لا به واسطه ضخامت بالا در برابر شکاف با لبه برنده یا اشیاء تیز به راحتی دچار پاره گی نمی شود.

سایت های معتبر فروش برزنت 3لا6لا

سایت های معتبر فروش برزنت 3لا6لا را می توانید با استفاده از جستجوگر گوگل به راحتی پیدا نمایید. البته بسته به شرایط شما می توانید هم از خرید حضوری و همچنین از خرید غیر حضوری بهره مند شوید. معمولا در سایت های فروش برزنت شما در آتخاب یک خرید مناسب با نیازتان راهنمایی می نمایند.

البته امروز کسانی هستند که همچنان پارفشار بر شیوه ی خرید سنتی دارند. ولی خرید چه به صورت سنتی یا مدرن انجام پذیرد مهم، کیفیت سرانجام این پروسه می باشد. قطعا داشتن یک خرید مطلوب وابسته به یک مرکز فروش معتبر و کار بلد است. پس قبل انتخاب شیوه خرید به یک سایت معتبر فروش محصولات برزنتی مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید