برزنت آهاری

بارزترین ویژگی برزنت آهاری

بارزترین ویژگی برزنت آهاری با توجه به ماهیت آهاری آن تعیین می شود. سخت و مقاوم بودن آن با توجه به وجود همین ویژگی، باعث می شود با پوشش دهی مناسب از از وارد شدن سخت ترین ضربه ها  به بدنه ی وسایل ما جلوگیری به عمل آید.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

 

پارچه برزنت ضد آب

پارچه برزنت ضد آب

 

این پارچه ی سخت مانع نفوذ هر گونه رطوبت می شود. در کاوردهی محصولات کشاورزی مانند غلات این ویژگی بسیار حائز اهمیت می باشد. علاوه بر این خصوصیت، برزنت آهاری یک پارچه ضد حریق نیز محسوب می شود. این پارچه به واسطه لایه ی آهاری آن بسیار مستحکم و مقاوم است. همین سبب شده که این پارچه طول عمر بالایی داشته باشد. بارزترین ویژگی برزنت آهاری ماهیت سخت و قوی آن می باشد. برزنت آهاری تقریبا جزء برزنت هایی است که دربردارنده ی تمام خصیصه های اصلی یک پارچه ی برزنتی مطلوب می باشد. همان گونه که می دانیم امروزه برزنت حضور قدرتمندی در بازار منسوجات پیدا کرده است. از آنجایی که برزنت انواع گوناگونی دارد می توان متناسب با نیاز خود نوع مطلوب را انتخاب کرد. در اغلب برزنت ها ویژگی های مشترکی را به چشم می بینیم که برترین آن ها شامل موارد زیر می باشند:

  • خاصیت نفوذناپذیری در برابر رطوبت
  • عدم نفوذ اشعه های مضرر خورشید
  • عدم اکسید شدن آن با هوا
  • تنوع در رنگبندی و طرح
  • خاصیت انعطاف پذیر در اغلب آنها

 

 

میزان کشش در برزنت آهاری

میزان کشش در برزنت آهاری با توجه به خاصیت آهاری آن ممکن است کم باشد. ولی شما اثری از خشکی و شکنندگی در این پارچه نمی بینید. هرچند میزان انعطاف پذیری این پارچه نسبت به سایر گونه های برزنتی کمتر است ولی تا حدی که ما بتوانیم محموله را به راحتی کاور کنیم به سهولت وجود دارد. الیاف تشکیل دهنده ی این برزنت بسیار متراکم و ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی می باشد. علاوه بر این بافت متراکم همان طور که از نامش پیداست یک پوشش آهاری نیز به آن اضافه می شود.

از موارد کاربرد برزنت آهاری میتوان به استفاده در سقف های موقت در محوطه ی تالارهای مجالس، نمایشگاه ها و گاراژها اشاره نمود. استفاده در سایبان ها و چادر های نظامی و… نیز از موارد استفاده از برزنت آهاری می باشد. کلا پارچه ی برزنت به یکی دو نوع محدود نمی شود. و مراد از پارچه برزنت طیف وسیعی از برزنت با کاربردهای مختلف می باشد. برزنت نانو، برزنت 3لا6لا، برزنت معمولی و برزنت آهاری از انواع  پر کاربرد این پارچه می باشد.

 

استعلام قیمت برزنت آهاری

استعلام قیمت برزنت آهاری را می توانید از فروشگاه ها و نمایندگی های شناخته شده و معتبر به راحتی انجام دهید. خوشبختانه قیمت برزنت در بالا پایین بازار زیاد دستخوش تغییرات نشده است. شما به عنوان خریدار می توانید یک محصول مرغوب و مقاوم را با یک قیمت کاملا مقرون به صرفه تهیه نمایید فروش برزنت آهاری هم به صورت مجازی و هم به شیوه مرسوم حضوری صورت می پذیرد. مجموعه فروشگاه های اترس چادر امکان ارسال محصولات برزنتی از جمله برزنت آهاری را به سایر نقاط کشور به خریداران محترم می دهد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید