چادر برزنتی

بررسی مزایا سازه های چادری

درباره سازه های چادری

همانطور که از نام سازه های چادری مشخص است، این محصولات از پارچه های مقاوم برزنتی یا سایر پارچه های سبک مستحکم تولید می شوند.

علاوه بر پارچه های مذکور در ساخت این محصولات از اسپیس فریم یا ستون هایی جهت استوار کردن و بر پا ساختن چادر استفاده خواهد شد.

کاربرد سازه های مذکور

همانطور که اشاره شد این محصولات متناسب برای سازه های موقتی هستند، در واقع چادر ها نوعی پوشش یکپارچه می باشند که توسط قوس های فشاری یا یک ستون بر پا خواهند شد.

این محصولات به عنوان محلی امن برای استراحت طبیعت گردان و در مواردی خاص، پناهگاهی برای افراد آسیب دیده و نیازمند به امداد رسانی خواهند بود. همچنین این سازه ها برای ایجاد فضا مشخص در نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بررسی ویژگی های محصول

با در نظر داشتن پیشرفت تکنولوژی و تولید انبوه انواع پارچه های فایبرگلاس به خصوص برزنت، کیفیت و مقاومت سازه های نام برده ارتقا یافته و از طول عمر مفید بیشتری نسبت سایر پارچه های مورد استفاده برخوردار هستند. البته ویژگی های این سازه ها محدود به ویژگی های فوق نبوده و در ادامه به سایر ویژگی های آن اشاره شده است.

  • دارای مواد اولیه ارزان برای تولید
  • تسهیل در بر پا ساختن آن
  • مقاوم در برابر اشتعال
  • مستحکم در برابر اشعه های مضر خورشیدی
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و انتشار قارچ

درباره مزایا محصول

سازه نام برده به هیچ عنوان ضرر و آسیب جدی به محیط زیست نمی رساند، در واقع این محصولات قابلیت بازیافت دارند.

 نوع برزنتی این محصولات دارای قابلیت تهویه هوا و تعدیل حرارت بوده امکان استفاده از نور خورشید را برای افراد فراهم می سازد. این سازه ها قابلیت حمل داشته و به نسبت حجمی که دارند از جرم بسیار ناچیزی برخوردار هستند.

خلاصه مطالب

با در نظر داشتن مزایا و ویژگی های منحصر به فرد سازه های چادری، توصیه می شود جهت کسب اطمینان از کیفیت محصول منتخب از پارچه های برزنتی برای کاربرد مورد نظر استفاده فرمایید.

فروشگاه اترس چادر یکی از تولیدکنندگان انواع محصولات و چادر های برزنتی می باشد. این فروشگاه با ارائه خدمات پس از خرید، این امکان را فراهم می کند که جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول خریداری شده با نمایندگان فروش این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید