صندلی برزنت

بررسی موارد استفاده از پارچه برزنتی

درباره پارچه برزنتی

پارچه برزنتی یکی از پر کاربرد ترین و متنوع ترین نوع پارچه های موجود در بازار می باشد. در ساختار این پارچه ها از ترکیب الیاف پلی استری با الیاف طبیعی پنبه استفاده خواهد شد. پارچه معرفی شده به نام پارچه کنواس یا تارپولین نیز شهرت دارد.

این ترکیب ویژه در ساختار این پارچه ها، موجب برخی از ویژگی های منحصرر به فرد در این محصولات می شود. البته از اصلی ترین ویژگی های این پارچه می توان به مقاومت آن در برابر حرارت و عدم نفوذ پذیری سیالات اشاره کرد.

در ادامه این مطالب جهت راهنمایی بیشتر به بررسی مواردی که می توان از این پارچه ها استفاده کرد پرداخته شده است.

استفاده از تارپولین به عنوان غرفه مارک دار

جهت تبلیغات بیشتر کار و حرفه خود یا بیشتر دیده شدن غرفه تبلیغاتی در نمایشگاه ها، می توانید از این پارچه ها استفاده کنید. به گونه ای که بر سطح آن مارک یا المان مورد نظر خود را چاپ کرده و تمامی اسپیس فریم غرفه را پوشش دهید.

کاربرد تارپولین به عنوان پس زمینه

از آنجا که این پارچه دارای تنوع رنگی بسیاری است، می تواند گزینه مناسبی برای پس زمینه های عکاسی و فیلم برداری ها باشد. همچنین از تارپولین فسفری رنگ می توان در فیلم برداری های نیازمند به جلوه های ویژه استفاده کرد.

طراحی یک سر پناه موقت با استفاده از تارپولین

استفاده از این نوع پارچه به علت استحکام و مقاومت بالایی که دارند، به عنوان سایبان یا سر پناه موقت بسیار رایج می باشد. بنابراین تولیدکنندگان جهت تولید انواع چادر های قابل حمل و انواع سایه بان ها  از این پارچه ها استفاده خواهند کرد.

کاربرد در ساخت میز و صندلی

از سایر کاربرد های این پارچه می توان به ساخت و تولید انواع صندلی های تاشو سبک و میز های قابل حمل جهت اسکان در طبیعت اشاره کرد.

خلاصه مطالب

با توجه به کاربرد های متعدد پارچه برزنتی، توصیه می شود جهت تهیه این پارچه ها ابتدا هدف کاربرد آن را نشخص کرده و وابسته به زمینه کاربردی پارچه منتخب را تهیه فرمایید.

فروشگاه اترس چادر با ارائه انواع خدمات پس از فروش و عرضه اواع محصلات برزنتی یکی از تولیدکنندگان این نوع از محصولات محسوب می شود.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید