قیمت برزنت

برزنت خام در ایران

برزنت خام در ایران یکی از پر کاربردترین محصولات در مراکز صنعتی و تولیدی می باشد. این پارچه  از سطح استقامت بالایی برخوردار است. وزن سبک برزنت خام جزء مزیت های این پارچه محسوب می شود.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب

مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب

این برزنت از تارو پود متراکم تشکیل شده و به واسطه ی استفاده از پلی استر علاوه بر نخ پنبه، خاصیت عایق گونه ای را دارا می باشد. برزنت خام در ایران در تولید انواع چادر های برزنتی، سایبان ها، سقف های پوششی سبک، کاور کردن بار کامیون ها و… مورد استفاده قرار میگیرد. همانگونه که می دانیم مصارف کاربرد برزنت خام بی شمارند. البته این موارد استفاده فقط در سطح کلان و در مراکز تولیدی و صنعتی بسیار بزرگ نمی باشد. یکی از مواردی که ما استفاده این برزنت را به صورت مستقیم در زندگی روزانه می بینیم همان کیف های و کوله پشتی هایی است که ما به صورت روزمره مورد استفاده قرار می دهیم. چند نمونه از برتری هایی که این پارچه را نسبت به پارچه های معمولی دارد را در اینجا ذکر می کنیم:

  • وزن بسیار سبک ولی در عین حال مستحکم و قوی
  • کند بودن پروسه ی فرسایش این پارچه
  • نفوذ ناپذیر در برابر رطوبت های محیطی
  • مانعی قوی بر سر نفوذ اشعه ی مضرر خورشید
  • تنوع در طرح و رنگ

واردات برزنت خام

واردات برزنت خام در ایران به صورت نسبتا گسترده ای انجام می شود. این امر موجب بر طرف شدن مشکل عدم تولید کافی با توجه به بازار پر رونق این محصول در کشور می شود. واردات این پارچه برزنت بنا به تقاضای بازار متغیر می باشد. البته با توجه به تحریم هایی که در چند سال اخیر بر کشورمان اعمال شده مارکت داخلی نیز نسبت به قبل به تکاپوی تولید این محصول افتاده است. خوشبختانه به تازگی، شاهد تولید پارچه های برزنتی مرغوب و با کیفیت در داخل کشور بوده ایم. پارچه هایی که به جرات می توان گفت یارای رقابت با نمونه های خارجی را دارا می باشند.

پارچه های برزنت معمولا دارای رنگ بندی های متنوعی هستند. امروزه خریداران به دنبال محصولی با کیفیت مطلوب و همچنین ظاهری زیبا و شکیل می باشند. پارچه های برزنتی با طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود است. و این امکان را فراهم شده  که ما در هنگام خرید دست بازتری نسبت به قبل، برای انتخاب ظاهری زیبا متناسب با سلایق خود داشته باشیم.

نحوه خریداری برزنت خام در ایران

نحوه ی خریداری برزنت در ایران به مانند سایر پارچه های برزنتی ، در نمایندگی های معتبر و مجاز صورت می پذیرد. بسته به نوع برزنت مورد نظر و با توجه به ویژگی های آن و همچنین برا اساس موارد استفاده، پارچه ی خود را انتخاب میکنیم. پارچه های برزنت دارای وزن های متفاوتی می باشند. به عنوان مثال می توان از برزنت های 700گرمی،500گرمی و … نام برد. فروشندگان محصولات برزنتی بر مبنای نوع پارچه، کیفیت، وزن و بسیاری از فاکتور های دیگر پارچه ی برزنت را قیمت گذاری میکنند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید