برزنت سه لا شش لا

برزنت سه لا شش لا

برزنت سه لا شش لا یکی از انواع برزنت است که به عنوان پوشش و چادر خودرو یا دوخت چادرهای مسافرتی قابل استفاده است. قیمت پارچه برزنت ارزان با توجه به قیمت روز تعیین می شود. به همین علت نمی توان برای هر مترمربع از این پارچه قیمت ثابتی را مشخص کرد.

قیمت ارزان و مناسب و کیفیت بالا موجب فروش محصولات برزنتی مجموعه اترس چادر شده است. انواع پارچه برزنت برای تهیه و دوخت چادر برزنت به کار می روند. چادر برزنتی کاربردهای متعددی مانند پوشش سقف یا کاور خودرو دارد. از این رو پارچه برزنتی بسیار پرفروش است.

تنها از طریق تماس با کارشناسان می توان از قیمت روز پارچه ضد آب مطلع شد. برزنت به طور کلی یکی از پارچه های ارزان با قیمت مناسب است که دارای انواع متنوعی است. یک مدل آن که اصطلاحا آب گریز است برای موارد ذکر شده کاربرد دارد که با نام برزنت 3 لا 6 لا شناخته می شود. برخی از ویژگی های این نوع پاچه مقاوم شامل موارد زیر است:

  • مقاومت مناسب در برابر نفوذ آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر نور خورشید
  • مناسب برای پوشش فضاهای در معرض رطوبت
  • دارای رنگ بندی متنوع شامل سبز، مشکی، زرد، سبز و …
  • پارچه برزنت ضد آب

    پارچه برزنت ضد آب

قیمت پارچه ضد آب نازک

برزنت سه لا شش لا به عنوان یک پارچه ضد آب نازک شناخته می شود. اما با وجود نازکی و سبکی، مقاومت بسیار بالایی دارد. پارچه ضد آب را می توان به شکل های متنوعی تهیه کرد. به این معنی که نمونه های کانتینری، شمعی و … نیز وجود دارند که ضخامت بیشتری دارند. اما مدل 3 لا 6 لا به عنوان یک پارچه آب گریز نازک ولی مقاوم است.

قیمت پارچه ضد آب نازک نیز با توجه به همان قیمت روز تعیین می شود. از این رو این پوشش باید با توجه به نوع آن از کارشناس مربوطه استعلام قیمت شود. شما می توانید با مراجعه به سایت از قیمت محصولات مطلع شوید.

مرکز فروش پارچه برزنتی سه لا شش لا

مرکز فروش پارچه برزنتی معمولا تمامی انواع پارچه برزنت را دارد و شما با مراجعه حضوری نیز می توانید نسبت به خرید متری بیا عمده پارچه برزنت اقدام کنید. یکی از ویژگی های این روش، خرید پارچه ضد آب با قیمت مناسب و ارزان است. پارچه برزنتی نازک مانند برزنت سه لا شش لا را می توانید از این طریق خریداری کنید. این موضوع موجب می شود که پوشش مورد نظر را با قیمت کمتری تهیه کنید و در هزینه ها صرفه جویی شود.

تولیدی طبیعتا قیمت کمتری را به مشتریان برای فروش پارچه برزنت سه لا شش لا ارائه می دهد. از این رو در صورتی که برای دوخت چادرهای بزرگ نیاز به پارچه برزنت داشته باشیم، می توانیم به تولیدی مراجعه کنیم. خوشبختانه تولیدی اترس چادر فروش محصولات را به صورت اینترنتی انجام می دهد. از این رو می توان با مراجعه به سایت و مقایسه قیمت و مطالعه ویژگی ها، پارچه مورد نظر را خریداری کنید.

قیمت پارچه برزنت چادر ماشین

همانطور که گفته شد پارچه برزنت 3 لا 6 لا برای پوشش چادر نیز به کار می رود. برخی از انواع چادر برای خودروهای مختلف از جنس برزنت آب گریز هستند که مقاومت مناسبی در برابر نفوذ آب دارد. چادر ماشین را می توانید با پارچه های برزنت پوشش دهید. یکی از ویژگی های این پارچه نازک بودن و سبکی آن است. از این رو برای پوشش وسایل نقلیه نیز مناسب است.

به طور کلی برزنت سه لا شش لا نخ با رنگ های متنوع قابل خریداری از طریق مراکز پخش چادر ماشین می باشد. پارچه برزنتی نازک اغلب با نام های مختلف قابل خریداری است. شما می توانید با مراجعه به سایت پارچه و چادر برزنتی مورد نظر خود را خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید