انواع چادرهای برزنتی

تاثیر استفاده از برزنت ضخیم برای سقف (برزنت سقفی)

تاثیر استفاده از برزنت ضخیم برای سقف

برزنت ضخیم برای سقف معمولا باید از نوع ضد آب آن انتخاب شود. زیرا ممکن است در فصول مختلف نیاز به استفاده از پوشش موقت برای سازه های موقت باشد. همچنین باید در برابر نفوذ نور خورشید نیز تا حد زیادی مقاومت داشته باشد. ضخیم بودن پارچه نمی‌تواند دلیلی بر مقاومت بیشتر آن باشد.

بنابراین گاهی اوقات یک پارچه برزنت سبک و نازک نیز مقاومت بسیار بالایی دارد. به همین علت اغلب به ضخامت این پارچه توجه نمی‌شود. بلکه میزان مقاومت پارچه برزنت مد نظر است.

پارچه برزنتی ضخیم کاربردهای متنوعی دارد:

1. به عنوان پوشش سقف‌های اسپیس فریم
2. برای دوخت انواع چادر برای وسایل نقلیه سنگین
3. مناسب برای دوخت کاور

خرید برزنت سقفی:

انواع برزنت سقفی درجه یک مستحکم را می‌توانید از طریق اینترنت و سایت به صورت آنلاین نیز خریداری کنید. با این روش در وقت و هزینه‌ها می‌توانید صرفه جویی کنید. گاهی یک پارچه مورد نظر به صورت حضوری قابل خرید نیست. یا اینکه مسافت زیادی برای خرید آن باید طی شود.

در این صورت این پارچه برزنتی را می‌توانید به صورت آنلاین نیز سفارش دهید. برای سقفهای موقت معمولا از پوشش‌های پارچه استفاده می‌شود. برزنت با قیمت ارزان معمولا در بازار با ضخامت‌های مختلف موجود است. شما می‌تواند بر اساس میزان نیاز، متراژ معینی از این پارچه را سفارش دهید.

خرید برزنت صخیم از تولیدی

تولیدی برزنت مطمئنا قیمت ارزان تری را مشتری ارائه می‌دهد. همین امر موجب می‌شود که مشتری بتواند متراژ بیشتری را خریداری کند. برزنت ترانزیتی رولی یکی از بهترین انواع پارچه ضخیم برای پوشش سقف است.

یکی از ویژگی‌های خرید از مرکز پخش برزنت، دسترسی به انواع متنوعی از این پارچه است. همین امر موجب می‌شود که مشتری حق انتخاب بیشتری برای انتخاب برزنت داشته باشد. برزنت ضخیم می‌تواند به صورت یک رو و دو رو باشد. با توجه به جنس برزنت می‌توان از آن در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید