برزنت 2 لا 3 لا

خرید بی واسطه برزنت2لا3لا

خرید بی واسطه برزنت2لا3لا مانند سایر پارچه های برزنتی از مراکز فروش معتبر صورت میگیرد. برزنت2لا3لا متشکل شده از 80 درصد الیاف طبیعی و 20 درصد نخ پلی استر، که به صورا متراکم در هم تنیده شده اند.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

برزنت 2 لا 3 لا

برزنت 2 لا 3 لا

نحوه خرید برزنت2لا3لا با شیوه های امروزی به راحتی امکان پذیر می باشد. همان طور که می دانیم برزنت دارای گونه های مختلفی است. پرزنت2لا3لا یکی از انواع مقاوم و مستحکم این پارچه می باشد. وزن پارچه ی برزنتی 2لا3لا 450 گرم می باشد. معولا این نوع برزنت زمانی که در مقابل نور خورشید قرار می گیرد ثبات رنگی خود را حفظ کرده و کیفیت و جلای خود را از دست نمی دهد. پارچه های برزنتی 2لا3لا دارای خصیصه های منحصر به فردی می باشند که  در اینجا چند نمونه از آن را نام میبریم:

  • عمر بالای این نوع پارچه ها
  • خاصیت آبگریزی برزنت2لا3لا
  • ممانعت از تابش نور مضرر خورشید بر محموله
  • منعطف بودن این نوع برزنت

ضد اشتعال بودن برزنت 2لا3لا

ضد اشتعال بودن برزنت2لا3لا یکی از مزیت های پارچه محسوب می شود. همین ویژگی باعث به وجود آمدن خاصیت خود خاموش شوندگی می شود. این برزنت به قدری مستحکم و مقاوم است که در برابر فشار زیاد و اشیاء نوک تیز به راحتی آسیب نمی بیند. همانگونه که می دانیم پارچه ها برزنتی جزء کاربردی ترین نوع پارچه های صنعتی می باشند.

این پارچه ها با گرماژهایی گوناگونی به بازار عرضه می شوند. برزنت معمولا در عرض های 100، 150، 200 سانتی متر به فروش می رسد. البته تمامی این عرض با توجه به سفارش خریدار متغییر می باشد. بارچه های برزنتی2لا3لا معمولا مقاومت بالایی را در برابر شرایط ناپایدار جوی مانند باد و باران های پر شدت دارا می باشند. از انواع برزنت می توان به برزنت کانتینری، برزنت نظامی، برزنت کیفی و… اشاره کرد.

نکات مهم قبل از خرید برزنت

نکات مهم قبل از خرید برزنت را یک به یک بر می شمریم. سطح بالای کیفی مواد اولیه ی به برده شده در پارچه های برزنتی می تواند نقشی تعیین کننده در مرغوبیت این پارچه ایفا کند. زیرا برزنتی که از مواد اولیه ی درجه ساخته نشده باشد قطعا نمی تواند در برابر تابش نور و خورشید و رطوبت های محیطی ایستادگی کند.

از موارد دیگری که باید به آن توجه داشته باشیم تعداد لایه های به کاربرده شده در تولید این پارچه می باشد. همین لایه ها رابطه ی مستقیمی با میزان ضخامت برزنت دارند. یک پارچه ی برزنتی مطلوب می تواند علاوه بر ضخامت نرمال بسیار سبک و قابل انعطاف باشد. یکی دیگر از ملاک های یک خرید خوب انتخاب فروشگاه قابل اعتماد و معتبر می باشد. قبل از خرید خود باید حتما نمایندگی های مجاز فروش محصولات برزنتی را شناسایی کرده تا با خیال راحت بتوانیم یک محصول خوب و با کیفیت را خریداری نماییم. به عنوان مثال از مجموعه فروشگاه های اترس چادردر فردیس کرج را می توان به  نمونه ای از نمایندگی های معتبر با کارشناسان مجرب به خریداران محصولات برزنتی معرفی نمود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید