خرید چادر برزنتی

خرید چادر برزنتی

خرید چادر برزنتی می‌تواند با توجه به نیاز شما به نوع پارچه، متراژ و کیفیت آن از مراکز پخش انجام شود. پارچه برزنت یکی از مقاوم ترین انواع پارچه های موجود در بازار است که دارای استفاده های گوناگونی است. این پوشش از کرباس و پلی استر تهیه می شود.

قیمت ارزان و مناسب و کیفیت بالا موجب فروش محصولات برزنتی مجموعه اترس چادر شده است. انواع پارچه برزنت برای تهیه و دوخت چادر برزنت به کار می روند. چادر برزنتی کاربردهای متعددی مانند پوشش سقف یا کاور خودرو دارد. از این رو پارچه برزنتی بسیار پرفروش است. برزنت دارای تنوع بسیار زیادی در ویژگی ها می باشد. چادرهای برزنتی معمولا به صورت چادر های مسافرتی، چادر پوشش سقف و یا چادر خودرو ارائه می شوند. در واقع در این موضوعات میزان خرید برزنت بسیار بیشتر است. هر چند که کاربرد های متنوع دیگری نیز برای این پارچه ضد آب ارزان وجود دارد.

چادر برزنتی

چادر برزنتی

ویژگی و مشخصات چادر برزنتی چیست؟

چادرها از پارچه برزنت تهیه می شوند. از این رو با توجه به کیفیت و مقاومت آن دارای ویژگی های متنوعی هستند. به عنوان مثال یکی از ویژگی های مشترک بین انواع برزنت، ضد آب بودن است. از این ویژگی با عنوان آب گریزی پارچه نیز استفاده می شود. یکی دیگر از مشخصات اصلی این پوشش امکان استفاده از آن برای صنایع مختلف است. در ادامه برخی دیگر از ویژگی های برزنت را ذکر خواهیم کرد:

  • دارای مقاومت بالا در برابر نور خورشید و اشعه های مضر آن
  • مناسب برای دوخت انواع سایبان و چتر
  • عدم نفود رطوبت به داخل
  • تهیه شده به صورت یک رو و دو رو

در واقع این ویژگی ها بین تمامی انواع پارچه برزنت، مشترک است. همین امر موجب شده است که هرکدام از انواع دیگر دارای ویژگی های متفاوتی باشند. مثلا برزنت کانتینری از برزنت های سه لا شش لا مقاومت بیشتری در برابر آب دارد. یکی از دلایل این امر، استفاده از الیاف مصنوعی برای تولید این پارچه است. همین امر موجب شده است که برای پوشش کامیون، تریلی، اواع خودرو های سنگین کاربرد داشته باشد.

مرکز فروش پارچه برزنتی

همواره برای فروش پارچه برزنت مراکز و تولیدی های متنوعی فعالیت دارند. می توان با مراجعه به این مکان ها، پارچه مورد نظر را خریداری کرد. خرید چادر برزنتی می تواند از طریق آنلاین یا حضوری باشد. در هر صورت تنوع محصولات یک تولیدی طبیعتا بیشتر از فروشگاه های کوچک است. با خرید اینترنتی پارچه برزنت می توانید قیمت های انواع پارچه را با یکدیگر مقایسه کنید. یک چادر برزنتی برای خودرویی خاص می تواند با قیمت های متنوعی ارائه شود. شما می توانید با توجه به ویژگی های آن و مقایسه قیمت، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

در این مراکز می توانید به انواع پارچه شمعی، کانتینری و ترانزیتی، پارچه های پرفروشی مانند برزنت 3 لا 6 لا و … دسترسی پیدا کنید. توصیه می شود از طریق سایت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. زیرا در این صورت می توانید در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید. مرکز فروش پارچه برزنتی در تهران و شهرستان ها فروش خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می دهد.

قیمت چادر برزنتی مغازه

یکی از کاربردهای برزنت برای دوخت سایبان مغازه و فروشگاه است. شما می توانید با خرید چادر برزنتی آماده، دیگر زحمات دوخت آن را نداشته باشید. اما گاهی ابعاد و اندازه خاصی مد نظر مشتری است. در نتیجه باید طبق ابعاد، سفارش داده شود. این پارچه برای دوخت سایبان مغازه بسیار کاربردی است. با انتخاب طرح های ساده می توان روی آن تبلیغات نیز چاپ کرد. این موضوع می تواند در فروش نقش موثری داشته باشد. قیمت چادر برزنتی مغازه نیز معمولا به صورت روزانه قابل استعلام است. در صورت ثبات قیمت ها نیز امکان درج آن در سایت وجود خواهد داشت.

به طور کلی خرید چادر برزنتی باید از مراکز معتبر انجام بگیرد. زیرا این موضوع می تواند در خرید یک پارچه برزنت با کیفیت نقش موثری را ایفا کند. تنوع رنگ و کیفیت بالا از دلایل عمده فروش بالای برزنت به صورت عمده و متری است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید