برزنت سه لا شش لا

خصوصیات بارز برزنت 3لا6لا

خصوصیات بارز برزنت 3لا6لا بی شباهت به سایر برزنت ها نمی باشد. این برزنت دارای قدرت نفوذ ناپذیزی بالایی در برابر بارش های شدید جوی و رطوبت های محیطی می باشد.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

این پارچه از دو طرف آغشته به پارافین است. از خصوصیات بارز برزنت 3لا6لا  تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ می باشد. خریدار می توانند رنگ هایی مانند خاکی، زیتونی، یشمی، مجاری و… را بنا به سلیقه شخصی خود سفارش دهد. عرض های برزنت 3لا6لا در بازار 100، 150، 200 سانتی متری می باشد. معمولا شیوه بسته بندی متداول این برزنت در بازار به صورت رولی است. نصب آسان این پارچه بادی باعث محبوبیت این برزنت در بین نمونه های مشابه شده است.

برزنت 3 لا 6 لا

برزنت 3 لا 6 لا

برزنت 3لا6لا در مصارف ساختمانی جایگزین بسیار مناسبی نسب مواد اولیه ی سنتی می باشند. این پارچه ی برزنتی مرسوم ترین پلاستیکی است که امروز در صعنت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های برزنت 3لا6لا را به صورت اجمالی در اینجا عنوان می نماییم.

  • راحتی و سهولت در نصب این برزنت
  • قوی و سبک وزن بدون آن
  • مواد ایمن مورد استفاده در پروسه ی تولید
  • بادوام بودن . داشتن عمری طولانی
  • مقاومت در برابر هوازدگی و فرسایش
  • ضد آب بودن برزنت 3لا6لا

مصارف و کاربردهای برزنت 3لا6لا

مصارف و کاربردهای برزنت 3لا6لا را در این قسمت یک به یک ذکر می کنیم. چادرهای نظامی، چادرهای خیمه ای چادر های گنبدی، چادر ماشین و چادر اسکلتی از نمونه های مصرف این پارچه در تهیه ی اوناع چادر برزنتی می باشد. ولی موارد مصرف برزنت 3لا6لا به همین جا ختم نمی شود. روکش پالت، روکش کالا، بوم نقاشی از دیگر مصارف این برزنت می باشد.

برزنت 3لا 6لا جزء معدود برزنت هایی است که  در سه حوزه ی متفاوت خانگی، تولیدی صنعتی و همچنین زمینه ی نظامی میتوان از آن استفاده نماییم.

نحوه ی پوشش دادن برزنت 3لا6لا

نحوه ی پوشش دادن برزنت 3لا6لا به علت انعطاف بالای این برزنت به راحتی صورت می پذیرد. شما می توانید ، با توجه به شکل وحجم متفاوت در بار خود به دلیل کشش خوب این برزنت به راحتی آن را پوشش دهی نمایید. این می تواند برای شما یک پوشش دهی آسان و ارزان و صرفه باشد. محموله ها در داخل ماشین ها باری معمولا با کاور کردن توسط این برزنت از گزند خیلی از آسیب ها در امان می مانند. همچنین در انبارهای سیلو  میتوان استفاده از برزنت 3لا6لا راهی برای به تاخیر انداختن انقضاء غلات باشد.

قیمت برزنت 3لا6لا در بازار با توجه به بالا و پایین بازار متغیر است . ولی در کل نسبت به سایر محصولات از ثبات بیشتری برخوردار می باشد. از آنجایی که این برزنت پر کاربرد دارای عمری طولانیست خرید آن حتی اگر قیمتی بالاتر نسبت به برزنت های دیگر داشته باشد باز هم می تواند به صرفه باشد. مراکز فروش و نمایندگی های معتبر برزنت 3لا6لا  در فردیس کرج مجموعه اترس چادر می باشد که با سابقه ی طولانی در فروش محصولات برزنتی و همچنین داشتن کادری معتبر می تواند شما را در خرید یک پارچه ی برزنتی 3لا6لا مرغوب یاری نماید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید