زیر انداز

زیرانداز کیف دار

زیرانداز کیف دار بسیار زیبا و سبک طراحی شده است. جنس آن نیز معمولا از اسپان باند است. به همین دلیل بسیار وزن کمی دارد. این ویژگی موجب می‌شود که زیرانداز مسافرتی را بتوان به راحتی با خود حمل کرد. این نکته در کوهنوردی و طبیعت گردی بسیار اهمیت دارد.

یکی از نکاتی که باید در مورد این زیرانداز گفته شود، امکان شستشوی آن است. همچنین برای حمل راحت تر می‌توان از کیف دسته دار استفاده کرد. این کیف به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می‌توان زیرانداز را در آن جای داد. کاور موجب می‌شود که در صندوق عقب خودرو آسیب نبیند.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

از ویژگی های این زیرانداز مسافرتی سبک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. جلوگیری از نفوذ آب
2. فوق سبک
3. مناسب برای طبیعت گردی و کمپینگ
4. دارای رنگ های متنوع
5. فروش در ابعاد مختلف مانند 3 متری، 4 متری، 6 متری و 12 متری

زیرانداز ۱۲ متری کیف دار

بسیاری از افراد به مسافرت های دسته جمعی علاقه دارند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند از وسایلی استفاده کنند که گنجایش بیشتری داشته باشد. زیرانداز ۱۲ متری ظرفیت بیشتری دارد و از این رو برای جمعیت زیاد مناسب است. زیراندازهای متنوعی مانند پارچه ای، حصیری، طرح فرش و … در بازار موجود است. اما شاید به جرات بتوان گفت این زیرانداز کیف دار یکی از سبک ترین انواع موجود در بازار است. تجهیزات و لوازم ضروری سفر در فروشگاه های همواره تخفیف به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند. بهتر است از سایتی خرید کنید که تولیدی این محصول باشد.

قیمت زیرانداز مسافرتی

به دلیل تنوع محصولات کیف دار، نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. اما این محصول یکی از ارزانترین انواع زیرانداز در بازار است. حتی قیمت آن از زیرانداز حصیری نیز کمتر است. به همین علت توصیه می‌شود که به دلیل سبکی و جنس خوب آن، از آن استفاده کنید. قیمت زیرانداز پارچه ای با توجه به نوع آن مشخص می‌شود. اما بهتر است از یک متریال مقاوم در برابر آب استفاده شود. زیرانداز کیف دار برای مسافرت بسیار کاربردی تر از سایر محصولات سفری است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید