طلق های شیشه ای

طلق شفاف ورودی مغازه

طلق شفاف ورودی مغازه و فروشگاه به صورت رولی و متری به فروش می رسد. علاوه بر ورودی مغازه از طلق شفاف برای پوشش تراس نیز استفاده می شود.

مجموعه تولیدی اترس چادر اولین و بزرگترین تولید کننده انواع چادرهای برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی و پارچه های برزنتی می باشد.

دوخت این  محصول باید با کیفیت بالا و استاندارد باشد. در فصل زمستان و به طور کلی در فصول سرد سال به دلیل سرمای زیاد و برودت هوا، ورودی مغازه ها را با طلق های شفاف پوشش می دهند. برخی از افراد برای ورودی از درب های اتوماتیک استفاده می کنند و هزینه بالایی دارد. اما می توان با صرف کمترین هزینه فضای داخل فروشگاه و مغازه را گرم تر نگه داشت.

 

کاربرد و مزایا:

به دلیل رفت و آمد در مغازه ها، فروشگاه ها و سوپرمارکت ها باید ورودی این نوع ساختمان ها دارای پوشش مناسب باشد تا از هدرفت انرژی و یا نفوذ سرما به داخل جلوگیری کند. همانطور که گفته شد این روش بسیار ارزان ، کم هزینه و کاربردی است و در حال حاضر بیشتر مغازه ها در فصول سرد از این روش برای گرم نگه داشتن فضای داخل مغازه استفاده می کنند.

از مزایای محصول تولیدی می توان به سبکی، هزینه بسیار کم، کارایی بالا، صرفه جویی در مصرف انرژی و امکان دید نام برد. همچنین عبور نور و روشنایی در طلق های شفاف ممکن است ولی در محصولات غیر شفاف این امکان وجود ندارد. بنابراین طلق های شفاف رولی یک گزینه مناسب برای ورودی فروشگاه ها هستند.

 

قیمت طلق شفاف فروشگاه

قیمت این محصول فروشگاه به عوامل گوناگونی مانند متراژ، ابعاد، دوخت، کیفیت طلق تولیدی و… بستگی دارد. همانطور که اشاره شد این طلق به صورت رولی و متری به فروش می رسدو امکان فروش به صورت عمده برای مشتریان فراهم شده است. برای اطلاع از با بخش فروش در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید