چادر برزنت

قیمت برزنت کامیونی

قیمت برزنت کامیونی با توجه به قیمت های روزانه ارائه می شود. این پوشش ضد آب برزنتی ممکن است دارای ضخامت های متنوعی باشد که همین موضوع روی قیمت آن تاثیر مستقیم خواهد داشت. کامیون، تریلی و به طور کلی وسایل نقیله سنگین برای پوشش بار و محافظت از آن در برابر آسیب های جوی، باید دارای پوشش مناسب و سبک باشند. تنها در این صورت می توان بار که شامل مواد غذایی یا سایر مواد است را محافظت کرد.

 پارچه برزنتی بهترین گزینه برای کاور کردن این نوع ماشین ها می باشد. زیرا به صورت ضد آب طراحی شده است. همچنین دارای وزن بسیار کمی است و در حمل و نقل جاده ای بسیار کاربرد دارد. برخی از ویژگی های برزنت کامیونی شامل موارد زیرا هستند:

  • قیمت ارزان و به صرفه
  • امکان خرید پارچه برزنت کامیونی در متراژ متنوع
  • در عرض های 100 تا 200 سانتی متری
  • قابلیت محافظت بار در برابر نور خورشید
  • امکان استفاده از آن در روزهای برفی و بارانی
  • عدم عبور اشعه یو وی

بنابراین این نوع پارچه برزنتی به دلیل ویژگی هایی که دارد بهترین انتخاب برای کاور کردن کامیون و تریلی می باشد. نام پارچه مورد استفاده برای این کار در بازار برزنت کانتینری است. از این برزنت چادر های بسیار مقاوم با دوخت های استانداردی دوخته می شود.

 

خرید برزنت کانتینری برای پوشش کامیون

برزنت کانتینری را با دوخت استاندارد برای تولید انواع چادر برزنتی مناسب برای وسایل نقلیه سنگین به کار می برند. این پوشش دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است و معمولا در دو رنگ آبی و قرمز برای پوشش کانتینر یا بار بیشتر استفاده می شود. تولیدی فروش برزنت نیز انواع برزنت کامیونی با طرح و نقش متنوع را تولید و ارائه می دهد. قیمت برزنت کامیونی نیز بستگی به ضخامت، رنگ، جنس، یک رو یا دو رو بودن پارچه برزنتی دارد

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید