برزنت کانتینری دو رو

قیمت برزنت کانتینری

قیمت برزنت کانتینری به عنوان یک پارچه ضد آب با توجه به قیمت روز این پارچه تعیین می شود. قیمت روز نیز بستگی به جنس، ضخامت و … دارد. برای تولید پوشش هایی که در برابر آب مقاومت بالایی دارند، به طور معمول از الیاف مصنوعی استفاده می شود.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

الیاف مصنوعی موجب می شوند که پارچه کانتینری براق تر و درخشان تر باشد. در نتیجه این پارچه نسبت به برزنت معمولی دارای ظاهری براق است. به همین دلیل به آن برزنت پلاستیکی نیز گفته می شود. به طور کلی محصولات ترانزیتی به همین روش تولید می شوند. پارچه یک رو و دو رو از نظر کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند و هر کدام برای مصرف خاصی تولید شده اند. برخی از ویژگی های برزنت کانتینری را در ادامه ذکر خواهیم کرد:

  • مقاومت بالا در برابر نفوذ آب
  • سبکی و قابل استفاده در پوشش تریلی و کامیون
  • قابل استفاده در مصارفی مانند پوشش دهانه کولر یا کاور کولر آبی
  • ضد عبور نور خورشید
برزنت کانتینری یک رو

برزنت کانتینری یک رو

قیمت پارچه ضد آب چقدر است؟

همانطور که می دانید به دلیل نوسانات قیمت پارچه های ضد آب در بازار، قیمت برزنت نیز تحت تاثیر این نوسانات قرار گرفته است. از این رو امکان درج قیمت وجود ندارد و تنها از طریق تماس ا کارشناسان می توان قیمت پارچه را استعلام کرد. برزنت پلاستیکی به عنوان یک پوشش ضد آب در رنگ های متنوعی نیز تولید می شود. اما رنگ تاثیری در قیمت پاچه برزنت ندارد و اغلب بر اساس جنس، بافت و … تعیین قیمت می شود.

خرید پارچه از تولیدی و مراکز پخش نیز می تواند گزینه مناسبی برای خرید پارچه باشد. در واقع با خرید از مراکز پخش می توان پوشش برزنتی را با قیمت کمتری به صورت عمده خریداری کرد. با این روش دیگر نیاز به پرداخت هزینه بالا برای خرید هر مترمربع پارچه برزنت وجود ندارد. از این رو به راحتی می توانید این پوشش را با قیمت کم نیز خریداری کنید.

خرید برزنت کانتینری با رنگ متنوع

پارچه ترانزیتی و کانتینری با رنگ هایی مانند آبی، مشکی، سبز، قرمز و … در بازار وجود دارند. این پوشش برای تولید بخش چتر در سایبان های پایه وسط و پایه بغل و مدل آفتابگیر کاربرد دارد. از این پارچه چادر برزنتی تهیه می شود که دارای مقاومت بالایی می باشد. اما باید دوخت برزنت را با توجه به استانداردها انجام دهیم. پوشش سقف کامیون و ماشین های نقلیه سنگین اغلب با استفاده از پارچه ضد آب انجام می شود. بهترین پارچه نیز برای این کار، برزنت کانتینری می باشد. زیرا هم سبک است و هم قیمت کمی دارد.

قیمت چادر برزنت از تولیدی

تولیدی اترس چادر، انواع چادرهای برزنتی را با قیمت های بسیار ارزان و مقرون به صرفه به مشتریان ارائه می دهد. تمامی محصولات را می توانید از طریق سایت و به صورت آنلاین نیز خریداری کنید. این پوشش دارای کیفیت بسیار بالا است و در برابر نفوذ نور خورشید بسیار مقاوم می باشد. تولیدی با ارائه قیمت کمتر، فروش را به صورت عمده انجام می دهد و امکان خرید متراژ بیشتر فراهم می شود. قیمت برزنت کانتینری را همین حالا می توانید از طریق تماس با کارشناسان استعلام بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید