چادرهای حرفه ای

قیمت روز برزنت ضد آب

قیمت روز برزنت ضد آب بر اساس نوع پارچه مشخص خواهد شد. پارچه برزنت کاربردهای متفاوتی دارد و این به دلیل تنوع آن است. هر کدام از انواع برزنت دارای خواص و ویژگی های متنوعی هستند. به عنوان مثال اکثر محصولات برزنتی ضد آب هستند. اما برخی از این نوع پارچه ها مانند برزنت کانتینری نسبت به نفوذ رطوبت مقاوم تر هستند. این امر به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی در ساخت آن است. پارچه برزنتی ضد آب مانند سه لا شش لا کاربرد بسیار گسترده ای دارد.

همین پارچه ضد آب با ویژگی های متنوعی نیز تولید می شود که قابلیت استفاده در صنایع مختلف را دارد. برای برخی از کارها بهتر است از برزنت نفوذ ناپذیر در برابر آب استفاده کرد. مثلا سایبان مغازه ها و فروشگاه باید آب گریز باشد تا در فصول مختلف از نفوذ باران و برف به داخل جلوگیری کند. برخی از ویژگی های این پارچه شامل موارد زیر است:

• قابلیت استفاده در فضاهای مرطوب
• ضد نفوذ نور خورشید
• سبک و کم وزن

خرید پارچه برزنت ضد آب ارزان

برزنت ارزان و ضد آب را می توان از طریق تولیدی سفارش داد. شما می توانید انواع پوشش های آب گریز را با قیمت کم و کیفیت بالا از این طریق سفارش دهید. تولیدی به مراتب قیمت های بسیار کمتری نسبت به سایر فروشگاه های ارائه می دهد.

از این رو برای خرید چادر های برزنتی بهتر است به مراکز پخش و تولیدی مراجعه کنید تا هزینه ی کمتری را نیز پرداخت کنید. اترس چادر نیز به عنوان یکی از مجموعه های شناخته شده در این حوزه فعالیت دارد و فروش برزنت را به صورت اینترنتی و حضوری انجام می دهد.قیمت برزنت ضدآب نیز بر همین اساس تعیین می شود.

به همین دلیل انواع پارچه های برزنت مانند برزنت شمعی، ترانزیتی، برزنت نانو و … در این مرکز به فروش می رسد و مشتریان از سراسر ایران نیز می توانند به محصولات از طریق خرید اینترنتی دسترسی داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید