پارچه ترانزیتی 300 گرمی

قیمت روز برزنت کانتینری:

قیمت روز برزنت کانتینری را میتوان از طریق تماس با کارشناس بخش فروش و یا با مشاهده لیست قیمت برزنت کانتینری مطلع شد. این پارچه مقاوم و ضد آب در دسته ترانزیتی قرار میگیرد و با وزن های ۷۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی و …. به صورت یک رو و دو رو تولید می شود.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

یکی از ویژگی های اصلی آن جلوگیری از نفوذ آب است. این مشخصه به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی در هنگام تولید پارچه برزنتی می باشد. برزنت کامیونی دارای کاربرد های متنوعی می باشد:

  • پوشش بار ماشین های نقلیه سنگین
  • مناسب برای روکش کالا و تجهیزات
  • به عنوان برزنت سقف اسپیس فریم و سقف های موقت
  • پوشش دهانه کولر و کاور کولر
  • پوشش تراس و بالکن
برزنت کانتینری یک رو

برزنت کانتینری یک رو

تولیدی برزنت کانتینری

اترس چادر به عنوان تولیدی برزنت کانتینری فعالیت گسترده ای در زمینه تولید انواع چادر ترانزیتی دارد. این پوشش را میتوان برای انواع مصارف در صنایع گوناگون به کار برد. اغلب این پوشش را با نام های متعدد مانند برزنت پلاستیکی نیز می شناسند. این موضوع نیز به دلیل کاربردهای فراوان این پارچه است.
در تولیدی قیمت پارچه به صورت مترمربع ارائه می شود. فروش متری برزنت برای متراژ های کم مناسب است. اما برای پوشش سقف در متراژ زیاد بهتر است پارچه به صورت رولی و عمده خریداری شود.

استعلام قیمت روز پارچه ترانزیتی

به دلیل نوسانات قیمت پارچه در بازار، قیمت روز برزنت کانتینری نیز در بخش فروشگاه درج نشده است. بنابراین مشتری قبل از خرید باید از طریق تماس با کارشناسان نسبت به خرید پارچه برزنت اقدام کند. در صورتی که پارچه دارای قیمت باشد بدون نیاز به استعلام می توانید پوشش پارچه ای را خریداری کنید.
به طور کلی برزنت کانتینری دارای انواع متعددی است که از نظر وزن، صخامت و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. در نتیجه دارای قیمت های متفاوتی هستند. قیمت ها نیز روزانه در دسترس مشتریان قرار میگیرد. به طور کلی پارچه های برزنتی دارای ویژگی های متنوعی هستند:

  • ضد آب و آب گریز
  • مقاوم در برابر نور خورشید
  • استحکام و دوام بالا
  • قابل استفاده برای صنایع مختلف

خرید برزنت پوشش کانتینر

برای پوشش کانتینرها نیز از برزنت ترانزیتی استفاده می شود. این پوشش بیسیار مقاوم از عبور نور خورشید و یا رطوبت به داخل جلوگیری می کند. از این رو پارچه بسیار مناسبی است و دوام بالایی دارد. قیمت روز برزنت کانتینری را می توانید از طریق پیج اترس چادر نیز مطلع شوید. تمامی محصولات جدید با رنگ و تنوع بالا ابتدا در پیج معرفی می شوند. همچنین قیمت ها در صفحات اجتماعی به روز تر از سایت می باشند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید