چادر برزنتی

قیمت پارچه برزنت ارزان

قیمت پارچه برزنت ارزان از طریق تماس با کارشناسان قابل استعلام است. این پارچه ضد آب به دلیل تنوع در تولید، دارای قیمت های متفاوتی است. اما با توجه به بالا بودن هزینه های تولید نسبت به سایر پارچه ها، دارای قیمت ارزان و مناسبی است.

اترس چادر

گروه تولیدی اترس چادر عرضه کننده و تولید کننده برترین چادرهای برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در کشور است که تاکنون توانسته بیشتر از 50 پروژه بزرگ دولتی و ارگانی را به صورت کامل اجرایی کند.

اترس چادر اولین و بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع پارچه های برزنت و چادرهای برزنتی در کشور.

 

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

قیمت ارزان و مناسب و کیفیت بالا موجب فروش محصولات برزنتی مجموعه اترس چادر شده است. انواع پارچه برزنت برای تهیه و دوخت چادر برزنت به کار می روند. چادر برزنتی کاربردهای متعددی مانند پوشش سقف یا کاور خودرو دارد. از این رو پارچه برزنتی بسیار پرفروش است.

از این رو می توان آن را به صورت متری، رولی، عمده و … خریداری کرد. این پوشش برای مصارف گوناگون کاربرد دارد. به گونه ای که شاید بتوان گفت یکی از پرکاربرد ترین پارچه های موجود در بازار است که دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • قیمت ارزان و مناسب
  • دارای تنوع رنگ
  • آب گریز و ضد آب
  • مناسب برای پوشش کالا
  • ضد نور خورشید

قیمت پارچه برزنت متری

همانطور که گفته شد، پارچه برزنت که برای دوخت چادر به کار می رود، به صورت متری نیز به فروش می رسد. منظور از متری، فروش پارچه به صورت مترمربع است. در واقع قیمت هر مترمربع از برزنت بر اساس قیمت روز تعیین می شود و به مشتری ارائه می گردد. به طور کلی پوشش های برزنتی دارای قیمت های مشابهی هستند. به این معنی که بین برزنت سه لا شش لا و برزنت کانتینری از نظر قیمت تفاوت چندانی وجود ندارد. البته از نظر جنس و کیفیت این دو دارای تفاوت های بسیار زیادی می باشند. در واقع هر کدام از آنها برای کاربری خاصی طراحی شده اند.

طبیعتا برزنت کانتینری مقاومت بیشتری در برابر آب دارد. اما این به معنی بالاتر بودن کیفیت این نوع پارچه نیست. هر چند که پارچه ترانزیتی یکی از بهترین انواع پارچه برزنت می باشد.

برزنت ضد آب و ضد آفتاب

یکی از خواص و ویژگی های اکثر انواع برزنت، مقاومت در برابر آب و نور خورشید است. در واقع این ویژگی در تمامی انواع برزنت به صورت کم و زیاد وجود دارد. از این رو هنگام خرید برزنت باید به این نکته دقت کنید. جلوگیری از نفوذ آب در برخی از انواع پارچه به صورت بیشتر است. به همین دلیل به آن ضد آب گفته می شود. اما برخی دیگر تنها آب گریز هستند و مانع نفوذ آب می شوند.

اشعه مضر خورشید نیز می تواند موجب مشکلاتی شود. از این رو برای انواع سایبان و چتر از پوشش های برزنتی استفاده می شود. این پوشش ها موجب می شوند که از نفوذ اشعه یو وی خورشید به داخل جلوگیری شود. از این رو به این نوع پارچه برزنت ضد آفتاب گفته می شود.

قیمت چادر برزنتی در تولیدی

مطمئنا قیمت برزنت در تولیدی و مراکز پخش این پارچه بسیار ارزان تر است. از این رو در صورتی که قصد خرید متراژ بالا از این پارچه را دارید، بهتر است از تولیدی و به قیمت پایین پارچه مورد نظر خود را خریداری کنید. در تولیدی تنوع طرح و رنگ بسیار بیشتری وجود دارد و این می تواند موجب حق انتخاب مشتری شود. در واقع مشتری در این مورد دارای حق انتخاب بیشتری می باشد.

چادر برزنتی از برزنت با ویژگی های مختلف تولید می شود. از این رو این محصول نیز با توجه به نوع برزنت دارای قیمت های مختلفی می باشد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید