چتر های

مرکز پخش چتر سایبان و چتر توریسم

مرکز پخش چتر سایبان و چتر توریسم

گروه تولیدی و تخصصی اترس چادر اولین و تخصصی ترین تولید کننده انواع چتر های سایبان و انواع چتر های توریسم است. چتر های توریسم به چتر هایی گفته می شود که با پارچه مقاوم در برابر عوامل محیطی و طبیعی می تواند دوام داشته باشد. این محصول در بیشتر کشورها به صورت وارداتی تهیه شده و در معرض فروش قرار داده می شود.

اما در کشور ما ایران این محصول را تولید کنندگان بزرگی مانند گروه تولیدی اترس چادر هم تولید و به بازار عرضه می کنند.  آلیاژ مقاوم بدنه چتر و پارچه مستحکم آن امتیازات این محصول را شامل می شوند. گروه تولیدی اترس چادر کلیه محصولات سایبان و چتر را با بالاترین کیفیت تولید می کنند و مفتخر است تا با کیفیت ترین و حرفه ای ترین محصولات را به بازار ایران عرضه می کند.

همچنین این گروه تولیدی اولین و بزرگترین تولید کننده انواع چادرهای برزنتی، چادر برزنت، محصولاتی با پارچه برزنت یا پارچه برزنتی است. تخصص این گروه در حوزه تولیدات با پارچه برزنت بوده و آماده مقرار داد با ارگان ها و سازمان های مختلف است.

کاربرد چتر توریسم:

کاربرد چتر توریسم بیشتر در باغ ها، تالار ها ، ویلاها و رستوران ها می باشد. انواع چتر پایه وسط ، چتر پایه بغل، چتر پلیسی، دایره ای، سایبان ، مسافرتی و هندلی در مجموعه اترس چادر به مشتریان ارائه می شوند.

مرکز پخش چتر سایبان معمولا محصولات مختلف را با قیمت کمتری به مشتری عرضه می‌کند. به همین دلیل اغلب برای خرید این نوع محصولات، از تولیدی خرید می‌کنند. برخی از این سایبان‌های چتری تولید داخل از کشور هستند و برخی دیگر در خارج از کشور تولیدی می‌شوند. طبیعتا چترهای تولید داخل قیمت کمتری دارند.

مجموعه تولیدی اترس چادر با تجربه بیش از 50 پروژه ارگانی موفق آماده پذیرش انواع پروژه های خصوص و دولتی است. این مجموعه اولین و بزرگترین تولید کننده انواع چادر های برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی و محصولاتی مسافرتی می باشد.

چادر برزنتی، پارچه برزنتی:

در واقع شما بدون نیاز به پرداخت مبلغ های بالا می‌توانید یک محصول با کیفیت را خریداری کنید. همین امر موجب می‌شود که شما بتوانید یک چتر مناسب و مقاوم را خریداری کنید. این وسیله ی کاربردی بیشتر در فضای باز مانند حیاط یا رستوران های مختلف، کاربرد دارد. بنابراین مکان استفاده از آن کاملا مشخص است. قیمت چتر بزرگ با کوچک در این محصول تفاوت دارد.

تولیدی:

در تولیدی سایبان چتری انواع چتر مانند چتر روف گاردن به فروش می‌رسد. چترها با قطرهای مختلف مانند 3 متری از محصولات پرفروش هستند. گاهی اوقات یک چتر به دلیل استفاده از مواد با کیفیت برای ساخت، قیمت بالاتری دارد. مثلا چترهای پایه کنار معمولا مقاوم تر هستند.

زیرا در پایه اغلب آنها از بتن استفاده می‌شود. بتن می‌تواند از جابه جایی آن به هنگام وزش باد جلوگیری کند. همچنین برای راحتی بیشتر در زیر بتن چرخ قرار داده می‌شود. فروش این محصول با توجه به نوع آن متفاوت است. در واقع نمی‌توان برای انواع چتر پایه وسط و پایه بغل، قیمت مشخصی در نظر گرفت. اما طبیعتا قیمت تولیدی ارزان تر است. فروش چتر سایبان بزرگ از طریق تولیدی انجام می‌شود.

مرکز فروش چتر سایبان پایه وسط:

چتر پایه وسط یکی از پرکاربردترین چترهای موجود در بازار است. قیمت ارزان، سبکی و … از ویژگی‌های این چتر مقاوم است. برای راحتی بیشتر از میز و صندلی در زیر آن استفاده می‌شود. البته چتر پایه بغل قابلیت بیشتر برای پوشش دهی دارد. به این معنی که در تابستان و زمستان سطح بیشتری را پوشش می‌دهد.

اما چترهای پایه وسط نیز بسیار زیبا و کارآمد طراحی می‌شوند. فروش چتر معمولا به صورت عمده یا تکی است. مرکز پخش چتر سایبان از طریق آنلاین یا حضوری خدمات خود را ارائه می‌دهد

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید