برزنت نانو

مزیت خرید برزنت نانو

مزیت خرید برزنت نانو را با توجه به بهره گیری از تکنولوژی و فناوری جدید می توان مورد بررسی قرارداد. این پارچه ی برزنتی مقاوم از بافت های متراکمی تشکیل شده که سبب نفوذ ناپذیری بالای این برزنت می شود.

قیمت ارزان و مناسب و کیفیت بالا موجب فروش محصولات برزنتی مجموعه اترس چادر شده است. انواع پارچه برزنت برای تهیه و دوخت چادر برزنت به کار می روند. چادر برزنتی کاربردهای متعددی مانند پوشش سقف یا کاور خودرو دارد. از این رو پارچه برزنتی بسیار پرفروش است.

برزنت نانو

انواع نانو

همانطور که می دانیم مزیت خرید برزنت نانو بیشمار است. با توجه به فرآیند تولید آن، یکی از بهترین نوع  پارچه های برزنتی محسوب می شود. آپدیت شدن کشور با فناوری روز جهان در تولید این برزنت بی نقص سبب شده که علاوه بر پارچه های نانو وارداتی، تولید داخلی  پارچه ی نانو در درون ایران نیز صورت پذیرد.

برزنت نانو به  علت استفاده از علم نانو تکنولوژی از بافت نفوذ ناپذیر و مستحکمی تشکیل یافته است. تلفیق نخ پنبه با نخ پلی استر متریال مورد نیاز در تولید پارچه ی برزنتی می باشند. در برزنت نانو تار وپود این دو نخ طبیعی و صنعتی به صورت متراکم تر در هم تنیده می شود. پارچه ی برزنت نانو دارای خصیصه های منحصر به فردی است در اینجا به ترتیب از آن ها نام می بریم :

  • خاصیت آنتی باکتریال و ضد باکتری این پارچه
  • مقاومت بالای این پارچه نسبت به برزنت های معمولی
  • نفوذناپذیری خیلی بالا در برابر هر گونه رطوبت محیطی
  • طول عمر بالای پارچه های برزنت نانو
  • پوششی امن برای ممانعت از تابش مستقیم خورشید

برتری برزنت نانو

برتری برزنت نانو نسبت به برزنت معمولی از آن حیث قابل اهمیت می باشد که از آن به عنوان یک برزنت قوی در صنایع کلان استفاده می شود. به علت محاسنی که این پارچه دارا می باشد به شدت مورد استقبال صاحبان مشاغل قرار می گیرد. این برزنت در حمل و نقل های جاده ای به عنوان پوششی برای کاور کردن محموله ها مورد استفاده قرار می گیرد. با انتخاب این برزنت بار شما از هر گزندی در امان می ماند. به عنوان مثال اشعه مضرر خورشیدی یا همان یو وی به محوله ی شما آسیبی وارد نمی کند.

قابلیت انعطاف پذیری این برزنت بسیار بالاست. به گونه ای که شما می توانید حجم های مختلف را به راحتی با استفاده از این برزنت مقاوم پوشش دهی کنید. برزنت نانو نسبت به برزنت های معمولی از وزن کم تری برخوردار است در نتیجه به راحتی می توان درمواقع عدم نیاز آن در یک باکس کوچک جا داد.

خرید برزنت نانو ساده و راه راه

خرید برزنت نانو ساده و راه راه از طریق مراکز معتبر فروش انجام می شود. و خریدار با توجه به سلیقه ی شخصی خود می تواند یکی از آن ها را انتخاب نماید. برزنت نانو دارای طرح ها و رنگ های متفاوت و خیره کننده ای می باشد. لایه رویی برزنت نانو شفاف و براق است و همین ویژگی جلوه بی نظیری را برای پارچه ایجاد کرده.

پارچه ی برزنتی نانو  نیز دارای رنگبندی های متفوت می باشد. کارشناسان در مراکز معتبر فروش برزنت نانو به شما کمک می کنند که برزنت انتخاب را در زمینه ی خرید این پارچه ی پر دوام و با استقامت داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید