سفارشات

معرفی برزنت عایق بندی

بررسی ساختار برزنت عایق بندی

 برزنت عایق بندی به گونه ای طراحی شده است که پاسخگو کاربرد حساس آن ها باشد. این نوع از برزنت ها متناسب با هر نوع شرایط آب و هوایی ساخته شده است.

در ساختار و بافت این نوع از برزنت های کاربردی از یک فوم سلول بسته مخصوص استفاده می شود که موجب بروز مقاومت و انعطاف پذیری در هر دمایی خواهد شد.

به علت تقاضا زیاد و محبوبیت بالا این پارچه ها، تولید کنندگان در انواع رنگ ها و اندازه های مختلف تولید و عرضه می شود.

علت عایق کاری پارچه ها

هدف عایق کاری پارچه ها جلوگیری از نفوذ عوامل خارج به داخل و بالعکس آن می باشد. این نوع از برزنت ها جهت ایجاد مانع در برابر رطوبت کاربرد دارند.

البته با در نظر گرفتن نوع مصرف این پارچه ها، جهت عایق در برابر صوت و حرارت یا حتی سرما زیاد طراحی خواهند شد. برزنت های طراحی شده به عنوان عایق، به طور معمول از ترکیب الیاف شیشه یا فایبر گلاس تشکیل می شوند.

بررسی ویژگی های اصلی پارچه مذکور

همانطور که اشاره شد این برزنت ها مقاوم ترین نوع پارچه در برابر حرارت بالا می باشند، به گونه ای که قابلیت تحمل حرارت دما تا 500 درجه سانتی گراد را نیز خواهند داشت.

بر روی سطح برخی از این پارچه ها فویل آلمینیوم قرار داده می شود. این محصولات در برابر اکسید شدن نیز مقاومت دارند، به همین علت به عنوان عایق الکتریکی نیز عمل خواهند کرد.

خلاصه مطالب پارچه برزنت عایق

با توجه به مطالب فوق، پارچه برزنت عایق یکی از پرکاربرد ترین نوع برزنت ها در زمینه های صنعتی می باشد، بنابراین با در نظر داشتن نوع کاربرد این پارچه ها نیازمند به مواد اولیه مرغوب و دقت در بافت آن ها خواهد بود. به همین علت توصیه می شود جهت تهیه این پارچه ها به تولیدکنندگان معتبر مراجعه نمایید.

فروشگاه اترس چادر با ارائه مشاوره خرید و خدمات پس از فروش به همراه تولید انواع محصولات و پارچه های برزنتی یکی از تولیدکنندگان این زمینه شناخته می شود. همچنین می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظر با کارشناسان فروش این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید