گردشگری

معرفی کامل منطقه گردشگری جنگل دالخانی

درباره منطقه گردشگری جنگل دالخانی

گروه تولیدی اترس چادر تولید کننده و عرضه کننده انواع محصولات برزنتی (چادرهای برزنتی، چادرهای کمپ و …) منطقه گردشگری جنگل دالخانی، یکی از بکر ترین و سر سبز ترین مناطق استان مازندران است. این جنگل سرسار از سوژه های ناب عکاسی می باشد، زیبایی درخت های سر به فلک کشیده این منطقه و جاده های پر پیچ و خمش انتهایی ندارد.

این جنگل منطقه ای است در 30 کیلومتری جنوب شرقی رامسر واقع در مسیر جاده رامسر- تنکابن و حدود 600 هزار متر مربع وسعت دارد. نقطه آغاز این جنگل جاده میرزا کوچک خان است و پایان آن به منطق ییلاقی جنت رودبار و گرسماستر می باشد.

 

دسترسی به این منطقه

این جنگل یکی از مناطق زیبایی است که افراد زیادی برای کمپ کردن و اقامت داشتن به آن سفر خواهند کرد. علاوه بر تمامی زیبایی ها و جذابیت های بصری این منطقه، دسترسی های آسان به آن نیز موجب افزایش تمایل افراد برای سفر به این منطقه خواهد شد.

جهت دسترسی به این منطقه ابتدا باید هدف اول رامسر قرار دهید و سپس به سمت شرق این منطقه حرکت کرده تا وارد کیلومتر 7 جاده رامسر تنکابن شده و سپس به سمت جاده ییلاقی جنت رودبار ادامه مسیر بدهید.

روش های دسترسی به این منطقه

در قسمت قبل، تنها به دسترسی زمینی این جنگل، در صورت داشتن اتومبیل شخصی اشاره شد. قابل توجه است که دسترسی به این منطقه محدود به استفاده از وسیله نقلیه شخصی نمی شود.

بلکه می توان با استفاده از سایر روش های حمل و نقل خود را به منطقه رامسر رساند و پس از آن با تاکسی های شهر به منطقه ییلاق جنت رودبار سفر کرد. به طور کلی دسترسی به این جنگل زیبا، از طریق راه هایی هوایی و ریلی نیز امکان پذیر است.

بررسی مکان های دیدنی دالخانی

این منطقه به دالان بهشت شهرت دارد چرا که تنها محدود به جنگل های زیبا نمی باشد، بلکه دریاچه سد میجران و روستا های گرسماسر و جنت رودبار در این منطقه واقع شده است. بنابراین بهتر است برای کمپ زدن در این منطقه به همراه خود تجهیزاتی همچون چادر مسافرتی برزنتی، تشک همراه، کیسه خواب یا صندلی و میز های برزنتی و مقاوم در برابر نفوذ آب را به همراه داشته باششد.

در نهایت 

منطقه گردشگری جنگل دالخانی یکی از هدف های گردشگری و ایجاد کمپ برای طبیعت گردان بسیاری است. به جهت حفظ امنیت و آرامش بهتر است با تجهیزات کامل و به همراه چادر های مسافرتی برزنتی مقاوم به این جنگل دسترسی پیدا کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید