چادر های برزنتی

معرفی کامل منطقه گردشگری کویر مرنجاب

بررسی منطقه گردشگری کویر مرنجاب

منطقه گردشگری کویر مرنجاب، /منطقه گردشگری و روستایی وردیج/ مجموعه اترس چادر با سابقه ای طولانی در تولیدات محصولات برزنتی اعم از : چادرهای برزنتی، چادر اسکان و نظامی، ارگانی و همینطور تولید انواع پارچه های برزنتی و برزنت استاندارد بزرگترین تولید کننده این گونه محصولات در کشور شناخته می شود. یکی از منحصر به فرد ترین مناطق گردشگری استان اصفهان است. این کویر در شمال شهرستان آران و بیدگل قرار دارد که از شمال به دریاچه نمک مسیله، از غرب به بیابان مسیله، از شرق به بیابان پشت ریگ و از جنوب به بیابان بند ریگ و تپه های ماسه ای روان منتهی خواهد شد.

این منطقه از دیرباز به عنوان قطب اصلی کویرگردی اسران به حساب می آید، این منطقه نزدیک به پارک ملی کویری است و همچنین وجود تپه های روان جذب کننده طبیعت گردان بیشماری خواهد شد.

نحوه دسترسی به کویر نام برده

فاصله تهران تا این کویر تنها 270 کیلومتر است و پس از رسیدن به شهرستان های آران و بیدگل پس از طی کردن مسیری 40 کیلومتری به این کویر دسترسی پیدا خواهید کرد.

از شمال این دو شهرستان جاده اصلی مشخص شده ای به نام مرنجاب قرار دارد که انتهای این جاده به کویر معرفی شده منتهی می شود.

دقیق ترین نشانی کویر نام برده استان اصفهان، شهر کاشان و شهرستان های آران و بیدگل، بلوار ارتش، جاده مرنجاب می باشد.

بهترین زمان اقامت در این منطقه

با توجه به کویری بودن این منطقه، افزایش شدید دما در تابستان بسیار طاقت فرسا می باشد و شرایط را برای اقامت سخت خواهد کرد. البته اگر تمایل به سفر در نیمه اول سال دارید، بهتر است در ماه فروردین از این منطقه دیدن بفرمایید.

در غیر این صورت، فصول پاییز و زمستان مناسب ترین زمان ها برای اقامت داشتن در این منطقه خواهند بود. البته به هنگام سفر در فصل زمستان به همراه داشتن تجهیزات حفاظتی همچون لباس های گرم، چادر های مسافرتی برزنتی و کیسه خواب با کیفیت بسیار ضروری خواهد بود.

خلاصه مطالب

با توجه به زیبایی و جذابیت بالا منطقه گردشگری کویر مرنجاب، قابل ذکر است که جاذبه های بسیاری در این منطقه وجود دارد که می تواند اقامت چندروزه خاطره انگیزی را به وجود آورد. البته با در نظر داشتن کویری بودن منطقه به همراه داشتن تجهیزات کافی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید