چادر

مواد تشکیل دهنده چادر های برزنتی

مقدمه/مواد تشکیل دهنده چادر های برزنتی

در ساخت چادر های برزنتی یکی از مستحکم ترین و با دوام ترین نوع پارچه ها، استفاده شده است. با توجه به کاربرد فراوان چادر های برزنتی و میزان اهمیت دوام و مقاومت آن ها در ساخت این نوع محصولات از برزنت مستحکم استفاده می شود.

بنابراین در ادامه این مقاله فروشگاه اترس چادر جهت افزایش اطلاعات مخاطبان خود به بررسی تمامی مواد تشکیل دهنده انواع چادر برزنتی پرداخته است.

درباره چادر های برزنتی

همان طور که در مطالب فوق به آن اشاره شد، چادر های برزنتی به علت کیفیت و دوام بالایی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند.

امروز چادر هایی با جنس برزنت مقاوم در انواع خیمه ای، گنبدی و چادر های بزرگ صحرایی تولید و عرضه می شوند.

در ادامه این مقاله تیم اترس گروه سعی بر آن داشته که جهت راهنمایی بیشتر مخاطبان خود به معرفی مواد تشکیل دهنده برزنت بپردازد.

مواد تشکیل دهنده چادر برزنتی

برزنت از دسته موادی می باشد که از تلفیق الیاف های طبیعی و مصنوعی ساخته می شود. این نوع پارچه دارای انواع متفاوت برزنت خام، برزنت خطی، برزنت موادی و برزنتی چاپی است. تمامی نوع های چادر برزنتی در مقابل تابش خورشید، اشعه فرا بنفش، رطوبت و آب مقاوم هستند.

یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده پارچه های برزنتی کرباس و پلی استر می باشد.

در واقع در صنعت پتروشیمی الیاف طبیعی را با مواد درشت مولکول یا مواد پلیمری ترکیب خواهند کرد. البته جهت تولید هر یک از انواع برزنت ها مواد خاص دیگری نیز به فرایند تولید آن ها اضافه خواهد شد.

ویژگی های اصلی

این نوع از پارچه به علت ویزگی های فراوانی که دارند در بسیاری از صنایع قابل استفاده هستند. در ادامه به برخی از ویژگی های اصلی این نوع از پارچه ها اشاره شده است.

  • برزنت مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش آفتاب دارد.
  • پارچه های برزنت به طور معمول ضد آب تولید می شوند.
  • ساختار بعضی از برزنت ها نسوز و مقاوم در برابر حرارت می باشد.
  • استقامت و خاصیت کشسانی فوق العاده ای دارند.

نتیجه گیری

همانطور که در این مطالب به آن پرداخته شد، این نوع از چادرها مقاوم ترین و متنوع ترین نوع چادر ها می باشند. بنابراین توصیه می شود برای خرید بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصولات به فروشگاه شهر چادر مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید