میز تاشو مربع

میز تاشو مربع

میز تاشو مربع یک از جنس چوب و برای مسافرت مناسب است. یکی از ویژگی‌های آن، وزن کم و سبک است. در نتیجه به آسانی می‌توان آن را با خود حمل کرد. برای کمپینگ و طبیعت گردی باید از وسایل سفری سبک استفاده کرد. در واقع شرکت های مختلف با یکدیگر بر سر تولید محصولات مسافرتی با وزن کم، رقابت می‌کنند.

صندلی تاشو یکی از ملزومات سفرهای طولانی است. زیرا موجب راحتی بیشتر استفاده کننده خواهد شد. اما برای سفرهای کوتاه معمولا از تجهیزات ضروری مانند چادر مسافرتی، زیرانداز و … استفاده می‌شود. همین امر موجب شده است که به طور کلی وسایل مورد استفاده در سفر به دو بخش ضروری و غیر ضروری تقسیم شوند. جنس این میز از چوب است و برای پایه های آن از فلز سبک استفاده شده است. میز تاشو چوبی مربع کیفیت بالایی دارد.

مجموعه تولید اترس چادر با سابقه ترین گروه تولیدی چادرهای برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و انواع محصولات مسافرتی است.

خرید میز مسافرتی:

میز تاشو به عنوان یک وسیله‌ی با کیفیت در نظر گرفته می‌شود. معمولا از آن می‌توان در کنار صندلی تاشو استفاده کرد. علاوه بر استفاده در سفر، از آنها می‌توان برای استفاده در زیر چتر سایبان نیز استفاده کرد. این چترها به گونه ای طراحی شده اند که امکان نفوذ آب باران به داخل آنها وجود ندارد.

در نتیجه می‌توان از فضای زیر آن استفاده کرد. قیمت میز چوبی تاشو ارزان با توجه به نوع برند تولیدکننده مشخص خواهد شد. گاهی از متریال مقاوم در ساخت آن استفاده می‌شود. همین امر موجب می‌شود که پوشش مورد نظر کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. در نتیجه از نظر قیمت نیز گران تر عرضه می‌شود. مثلا در برابر خط و خش، رنگ پریدگی و … مقاومت داشته باشد.

تولیدی فروش میز تاشو:

معمولا در تولیدی، قیمت فروش میز تاشو چوبی و انواع محصولات کمتر است. در نتیجه در هنگام خرید باید از مراکز توزیع این محصولات، میز مورد نظر خریداری شود. تولید کننده می‌تواند انواع میز تاشو را به صورت عمده نیز به فروش برساند. معمولا قیمت این محصول به صورت تکی بسیار بیشتر از خرید عمده است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید