ویژگی ممتاز چادر لمینت

ویژگی ممتاز چادر لمینت

ویژگی ممتاز چادر لمینت را میتوان استحکام و مقاومت بالای آن، با وجود داشتن وزن سبک و حملی آسان دانست. همه ما تصور میکنیم که سبکی در پارچه مانع استقامت آن میشود. ولی برخلاف باور عموم در چادر لمینت، سبکی توامان با مقاومت بسیار بالا حسن این چادر محسوب می شود.

قیمت ارزان و مناسب و کیفیت بالا موجب فروش محصولات برزنتی مجموعه اترس چادر شده است. انواع پارچه برزنت برای تهیه و دوخت چادر برزنت به کار می روند. چادر برزنتی کاربردهای متعددی مانند پوشش سقف یا کاور خودرو دارد. از این رو پارچه برزنتی بسیار پرفروش است.

ویژگی ممتاز چادر لمینت

ویژگی ممتاز چادر لمینت

چادر لمینت یکی از انواع ممتاز چادر های وارداتی میباشد. این چادر در برابر نور مضر خورشید و همچنین گرد و غبار موجود در هوا میتواند پوشش دهی بسیار مطلوبی داشته باشد. از آنجا که پارچه ی به کار رفته شده در این نوع محصول از همان طور که از نامش پیداست پارچه ی لمینت می باشد، میتوان خصیصه های برتر این نوع پارچه را در خود چادر لمینت به وضوح و عینا مشاهده  کرد. چندین خصوصیت برتر آن را به صورت مختصر بیان میکنیم :

  • ضد آب بودن چادر لمینت
  • خاصیت ضد اسیدی این محصول
  • وزن نسبتا پایین و حمل و نقل آسان
  • مقاومت کم نظیر در برابر مخاطرات محیطی

کاربرد چادر لمینت

کاربرد چادر لمینت را در مراکز تولیدی، انبارها، استخرها و… میتوانیم به وفور مشاهده کنیم. از چادر لمینت هم به عنوان جداکننده و همین چنین برای  پوشش دهی مکان های مختلف مانند سوله ها و کاور  کردن آب انبارها  و استخر ها مورد استفاده قرار میگیرد. پارچه برزنت لمینت به کار برده شده در این محصول یکی از محبوب ترین ها در سراسر جهان می باشد. این نوع برزنت در قیاس با سایر انواع برزنت بسیار زیبا و بادوام می باشد.

این برزنت زیبا از الیاف پلی اتیلن با تراکم زیاد روکش میشود. تولید این پارچه به نحوی پیشرفته میرود که آن را در برابر حرارت مقاوم نموده و طراحی بسیار دقیق و کاربردی دارد. پارچه برزنت لمینت در بسیاری از زمینه ها مورد استفاده قرار میگیرد. چادر لمینت ، روکش خودرو ها، سایبان و چادر های مسافرتی و … تعدادی از آن  موارد می باشند.

این پارچه جزء دسته ی محصولات  به روز و مدرن است. پارچه ی برزنت لمینت دارای عرض های متفاوتی است که  حداقل ضایعات را در زمان مصرف آن به جا میگذارد. این برزنت ها دارای چندین لایه ی پلاستیکی می باشند. انعطاف پذیری این محصولات از ویژگی هایی است که نباید از آن چشم پوشی کرد. همین ویژگی سبب شده از آن برای پوشاندن حجم ها و اندازه های نامنظم  استفاده کنیم. چادرهای لمینت در طرح ها و رنگ های مختلفی در دسترس می باشد.

نحوه خرید چادر لمینت

نحوه خرید چادر لمینت مانند سایر محصولات به چندین شیوه امکان پذیر است. کیفیت عالی و قمیت مناسب آن منجر به استقبال خوب خریداران از این محصول می باشد. بر اساس این صحبت ها ما میتوانیم یک خرید کاملا مقرون به صرفه داشته باشیم. پارچه ی به کار رفته در چادر لمینت کاملا قابل بازیافت است. پس دوستداران طبیعت از سازگاری آن با محیط زیست اطمینان کامل داشته باشند. خرید چادر لمینت را میتوانید از نمایندگی های مجاز و معتبری چون اترس چادر و…به صورت مجازی یا حضوری انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید