برزنت 1 لا 5 لا

پارچه برزنت 1 لا 5 لا مقاوم

پارچه برزنت 1 لا 5 لا مقاوم دارای خصیصه های و ویژگی های متفاوتی است. چرا می گوییم 1 لا 5 لا یک برزنت مقاوم و مستحکم می باشد؟ دلایل آن در این جا به تفصیل شرح میدهیم. این پارچه از لایه های مختلف تشکیل شده است که به عنوان یک پارچه آب گریز در صنایع مختلف کاربرد دارد.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

برزنت 1 لا 5 لا

برزنت 1 لا 5 لا

یکی از مواردی که میتوان به مقاومت برزنت 1لا5لا اعتماد داشته باشیم، نحوه تولید آن میباشد. با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن دستگاه های تولید در صنعت نساجی تحول بزرگی در این زمینه به وقوع پیوست. همین امر یکی از دلایلی است که منجر به تولید پارچه های برزنتی مقاوم و با دوام بالا شد. ترکیب الیاف طبیعی با الیاف پلیمری خود یکی از عوامل اصلی در تولید پارچه های برزنتی مستحکم می باشد. چند ویژگی عمده برای اثبات این سخن که 1لا5لا یک برزنت مقاوم می باشد را به اختصار بیان میکنیم. برخی از این ویژگی ها بدون در نظر گرفتن ترتیب و توالی شامل موارد زیر می باشند:

  • مقاومت بالا در برابر نفوذ برف و باران و بارش های مکرر فصلی
  • استقامت پارچه ی این برزنت در برابر اکسید شدن
  • ماهیت عایق وار این محصول در برابر حرارت های بال

نحوه ی تهیه پارچه برزنت 1 لا 5 لا

نحوه ی تهیه برزنت 1لا 5لا به راحتی  امکان  پذیر می باشد. این برزنت به  صورت رولی و طاقه ای در بازار موجود است. همانطور که میدانیم برزنت 1لا5لا از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. این برزنت به راحتی دچار پوسیدگی و فرسایش نمی شود. با وجود بازار رقابتی در زمینه ی تولید پارچه های برزنتی، این محصول همچنان جایگاه خوب و مطلوبی را در بازار منسوجات به خود اختصاص داده و از محبوبیت نسبتا بالایی برخوردار می باشد.

عرض های برزنت 1لا 5لا معمولا بین 100 تا 200 سانتی متر می باشد. این محصول موارد کاربرد بیشماری را داراست.  به عنوان مثال پوشش سقف سازه های موقت، یکی از همین موارد کاربردی  این نوع برزنت می باشد. خاصیت ضد آب برزنت 1لا5لا باعث میشود که ما آن را به عنوان پوششی مقاوم برای ایجاد سقف های موقت که حجم بار زیادی را تحمل نمی کنند مورد استفاده قرار دهیم.

خریداری برزنت مقاوم

خریداری برزنت 1لا 5لا به سان دیگر محصولات با روش های متداول خرید در ایران صورت میگیرد. در تهیه این برزنت درجه یک  دو روش خرید حضوری و اینترنتی را بسته به شرایط فردی میتوانید انتخاب کنید. از آنجایی که خرید آنلاین در زمان بروز پاندمی هایی چون کرونا بسیار محبوب شد سایت ها و اکانت های  مجاز فروش اینترنتی به صورت جدی از این نوع خریدها پشتیبانی کردند.

آنچه که ما در جایگاه خریدار باید به آن توجه داشته باشیم خرید از نمایندگی های معتبر فروش می باشد. با وجود استقبال بالا از خرید های اینترنتی، محاسن خرید حضوری را نباید نادیده گرفت. در این فروشگاه ها و نمایندگی ها قطعا کارشناسان مجربی در پروسه خرید  پارچه ی برزنتی شما را یاری می نمایند. شما با یک جستجوی ساده در گوگل میتوانید نام و آدرس این فروشگاه ها را به  راحتی پیدا کنید. اغلب این مراکز در استان تهران،البرز و فردیس کرج می باشند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید