چادر کانتینری

پارچه کانتینری جهت روکش و چادر کانتینری

پارچه کانتینری جهت روکش و چادر کانتینری کاربرد دارد. به طور معمول برای روکش کامیون و تریلی از پارچه های مقاوم و ضد آب از برزنت کانتینری استفاده می شود. این نوع محصولات به صورت 1 لایه ، 2 لایه و 3 لایه به بازار عرضه می شوند. بر حسب مقاومت مورد نیاز می توان از انواع پارچه های کانتینری و پارچه ترانزیتی استفاده کرد.

ویژگی های پارچه کانتینری:

یکی از دلایل اصلی استفاده از پارچه برای روکش کانتینری ، وزن سبک آن است. وسایل نقلیه سنگین به دلیل جابه جایی بار امکان استفاده از روکش های سنگین فلزی را ندارند. به همین دلیل پارچه های برزنتی مستحکم برای روکش بار در بین افرادی که در حوزه حمل بار فهالیت دارند، بسیار محبوب می باشد.

قیمت مناسب که به عنوان چادر کانتینری به کار می رود. همین امر موجب تمایل مشتریان به استفاده از این محصول می‌باشد. ضد آب بودن، ضد حریق و نسوز بودن، دوام و عمر بسیار طولانی و جلوگیری از عبور اشعه یو وی نور خورشید از مزایای استفاده از چادر کانتینری می باشد. این محصول در رنگ های مختلف مانند آبی ، قرمز، سبز و همچنین در ضخامت های مختلف تولید می شود. معمولا از این محصول جهت روکش و چادر کانتینری استفاده می شود.

قیمت روکش کامیون:

اترس چادر محصولات بسیار با کیفیتی مانند انواع چادر مسافرتی، چتر و سایبان ، چادر و روکش کانتینری ، انواع پارچه های برزنتی و اسپیس فریم را به بازار عرضه کرده. امکان خرید اینترنتی و فروش محصولات نیز در وب سایت فراهم شده است، بنابراین شما می توانید در تمام نقاط ایران مانند تهران، کرج ، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد به صورت آنلاین و اینترنتی کالای مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت ها می توانید با کارشناس فروش تماس بگیرید. شما می‌توانید از طریق پیج نیز به مرکز فروش ما دسترسی داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید