چادرهای ضد آب

چادر برزنتی برای مکان پربارش

چادر برزنتی

چادر برزنتی برای مکان پربارش باید از نظر نفوذ آب، مقاومت بیشتری داشته باشد. البته در هنگام خرید پارچه باید به مکان استفاده از آن نیز دقت شود. معمولا در فضاهای پربارش بیشتر ویژگی ضد آب بودن چادر مد نظر است. پارچه برزنتی معمولا از متریال مختلفی تهیه می‌شود. این مواد هر کدام یک ویژگی و خاصیت متفاوت را به چادر اضافه می‌کنند. در نتیجه در بسیاری از مواقع برخی از انواع برزنت دارای خواص مختلفی هستند. مثلا برزنت کانتینری را می‌توانیم انتخاب مناسبی برای مکان های در معرض  بارش بدانیم. برای مقاومت بیشتر ممکن است در هنگام تولید از پلی استر نیز در ساخت آن استفاده شود. برزنت متری ارزان از طریق پیج قابل خریداری است.

 

خرید چادر برزنت برای مکان پربارش

چادر ضد آب برزنتی به چادر سقفی، چادر پوشش کالا و تجهیزات و یا چادر مسافرتی گفته می‌شود. هر سه این محصولات از برزنت ضد آب تهیه می‌شوند. در نتیجه در هنگام خرید باید به این نکات توجه کنید. پوشش مناسب باید علاوه بر مقاومت در برابر آب از نفوذ نور خورشید نیز جلوگیری کند. همچنین در برابر خراش، سایش و پوسیدگی نیز مقاومت کافی داشته باشد. شما وقتی از یک برزنت کانیتنری برای پوشش کولر آبی استفاده می‌کنید، انتظار دارید که در تمامی فصول بتوان از آن استفاده کرد.

فروش پارچه ضد آب ضد باران

پارچه ضد آب و ضد باران معمولا یک نوع پارچه مقاوم مانند برزنت است. این پوشش ارزان و در دسترس را می‌توان برای مصارف مختلف استفاده کرد. در واقع این نوع پوشش با توجه به نوعش در صنایع مختلف قابل استفاده است. یکی از ویژگی‌های اصلی آن آب گریز بودنش است. همین امر موجب می‌شود که آب به لایه های ان نفوذ نکند. در این صورت پوشش مورد نظر مقاوم است. به همین دلیل برای شهرهایی که پربارش تر هستند از چادر برزنتی مقاوم تری استفاده نمی‌شود. چادر برزنتی برای مکان پربارش را می‌توانید از طریق سایت خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید