چادر برزنتی درجه یک

چادر برزنتی درجه یک

نکاتی درباره چادر برزنتی درجه یک

چادر برزنتی درجه یک را می توان با توجه به مرغوبیت متریال به کار گرفته شده در تولید و بافت آن ها شناسایی می کنند. البته یکی دیگر از موثر ترین عوامل در ارتقا کیفیت پارچه های برزنتی مراحل تولید محصول خواهد بود.

معرفی برزنت 1 لا 5 لا

بی شک پارچه های برزنتی از محبوب ترین نوع روکش ها و غشاء های صنعتی شناخته می شوند. برزنت ها دارای بافت بسیار ضخیم، سر سخت و مستحکم هستند و همچنین از انعطاف پذیری فوق العاده ای برخوردار خواهند بود.

پارچه های برزنتی 1 لا 5 لا همچون سایر پارچه ها برزنت موجود در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی خواهند داشت. به همین علت بسیاری از افراد جهت حفاظت از بار های خود از این نوع پوشش ها استفاده خواهند کرد.

در ادامه مطالب به انواع متعدد این محصولات اشاره خواهیم کرد.

  • چادر ساده برزنتی
  • مدل چادر های گنبدی برزنتی
  • چادر های فوری برزنتی
  • نمونه چادر های فوری
  • چادر صعود برزنتی
  • نوع تونلی برزنتی

کیفیت پارچه های برزنتی

بافت پارچه های برزنتی از تار و پود بسیار فشرده و مستحکمی تشکیل خواهد شد. این فشرده سازی و تراکم بالا تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت و دوام پارچه خواهد داشت.

به همین علت برای تفکیک بهتر، تنوع بیشتر و پوشش دهی بالا تر برای تهیه این نوع پارچه های از دو نوع الیاف پلی استری و الیاف طبیعی پنبه استفاده خواهند کرد.

قیمت و تهیه چادر برزنتی

دور از انتظار نیست که با تنوع بالا در تهیه و عرضه این پارچه های مرغوب شاهد تنوع قیمت های متفاوت نیز باشیم.

در واقع وابسته به میزان کیفیت، نوع کاربری و حجم پارچه قیمت آن تعیین می شود، البته با در نظر داشتن نوسان قیمت مواد اولیه بهتر است قبل اعمال هر گونه اقدامی جهت خرید با نمایندگان فروش تولیدی های معتبر تماس حاصل فرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید