برزنت سفید

چادر برزنتی سفید

چادر برزنتی سفید:

پارچه برزنت سفید : برزنت ها پارچه هایی هستند که لقب مقاوم ترین و بادوام ترین پارچه ها را به خود گرفته اند. حتی با گذشت سال های زیاد و پیشرفت صنعت پارچه بافی و نساجی نیز هنوز هیچ پارچه ای نتوانسته است.

این شهرت را از آن ها بگیرد. نوع بافت و موادی که در تولید آن ها به کار برده می شوند انواع مختلف آن ها را می سازد. اما اغلب از ترکیب پنبه و پلی استر و کرباس و پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ساخته می شوند. لازم به ذکر است تنها مزیت چادرها  با سایر برزنت های رنگی برای کسانی که قصد خرید پارچه برزنتی را دارند نیز رنگ آن هاست.

کارهای ارگانی

استفاده برای هلال احمر

از آن جایی که  رنگ سفید یکی از نمادهای جمعیت هلال احمر است، یکی از مهمترین کاربردهای این محصولات، استفاده از آن ها برای این شکل از چادر ها است که هلال احمر در مناطق مختلف برپا می کند. به طور قطع پارچه هایی که برای این مورد به کار برده می شود باید از برزنت های ضد آب و ضد آفتاب باشند. هرچند برزنتی هایی که برای برپایی چادرهای عشایری استفاده می شوند نیز برای این کار مناسب هستند.

 

خرید از تولیدی

اترس چادر به عنوان یکی از تولیدی های بزرگ در این زمینه فعالیت دارد. در نتیجه انواع پوشش ترانزیتی و کانتینری نیز در این مرکز به فروش می رسند. مشکی، کرم، سبز و … قابل خریداری به صورت متری  یا عمده هستند. این پوشش ها را می‌توانید از طریق سایت، پیج و یا به صورت حضوری خریداری کنید. فروش چادر ترانزیتی نیز از همین طریق انجام می شود.

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید