چادر پلی استر

چادر مسافرتی پلی استر

چادر مسافرتی پلی استر

چادر مسافرتی پلی استر یکی از انواع چادر است که از جنس پلی استر تهیه شده است. پلی استر یک نوع متریال بسیار مقاوم است که بسیار سبک است. به همین دلیل برای دوخت چادر از آن استفاده می‌شود. معمولا برای تولید این نوع محصولات از پارچه برزنت استفاده می‌شود.

برخی نیز به این پوشش، برزنت پلی استر می‌گویند. معمولا برای مقاومت بیشتر در برابر آب از این جنس استفاده می‌شود. الیاف مصنوعی موجب می‌شوند که پوشش مورد نظر کیفیت بهتری داشته باشد. از نظر ظاهری نیز این الیاف براق تر به نظر می‌رسند. به همین دلیل برای تولید محصولات و تجهیزات مسافرتی از آن استفاده می‌شود. چادر سفری پلی استر از طریق چیج نیز قابل خریداری است.

فروش چادر سفری

چادر سفری معمولا به شیوه های مختلفی تولید و به فروش می‌ رسد. فروش توسط تولیدی ساخت آن انجام می‌شود. چادر برزنتی امدادی به طور معمولا از برزنت تهیه می‌شود. البته هر دوی این متریال برای ساخت مناسب هستند. این نوع چادر برای اسکان طولانی کاربرد بیشتری دارد. به همین دلیل به آن امدادی می‌ گویند.

از نظر متریال استفاده شده در ساخت نیز این پوشش متفاوت از پلی استر است. فروش محصولات مسافرتی به صورت عمده نیز انجام می‌ شود. اما اغلب برای فروش محصولات از خرید تکی استفاده می‌شود. خرید به صورت تکی موجب پرداخت هزینه‌ی بیشتر خواهد شد.

قیمت چادر پلی استر

قیمت خرید چادر به صورت تکی در فروشگاه های مختلف متفاوت است. زیرا هر کدام از این مراکز معمولا از برندهای متنوع چادر برای فروش به مشتری، استفاده می‌کنند. بنابراین نوع برند روی قیمت تاثیر مستقیم دارد. چادر پلی استر را می‌توانید از طریق سایت به صورت اینترنتی خریداری کنید. البته امکان خرید حضوری نیز برای مشتریان امکان پذیر است. چادر برزنتی با قیمت های متنوعی به دلیل تفاوت در جنس آن ارائه می‌شود. چادر مسافرتی پلی استر را می‌توانید از طریق سایت خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید