پارچه برزنت ضد آب

آشنایی با برزنت آهاری

آشنایی با برزنت آهاری را بر اساس کاربرد های آن مورد بررسی قرار میدهیم. این پارچه به سان دیگر برزنت های مقاوم کاربردهای فراوانی دارد. در تولید انواع چادر، خیمه و سایبان  از پارچه هایی می باشد که بسیار مورد استقبال تولید کننده گان قرار می گیرد.

قیمت ارزان و مناسب و کیفیت بالا موجب فروش محصولات برزنت مجموعه اترس چادر شده است. انواع پارچه برزنت برای تهیه و دوخت چادر برزنت به کار می روند. چادر برزنتی کاربردهای متعددی مانند پوشش سقف یا کاور خودرو دارد. از این رو پارچه برزنتی بسیار پرفروش است.

برزنت آهاری

برزنت آهاری

آشنایی با برزنت آهاری به ما کمک میکند علت اصلی کاربرد فراوان آن را در مشاغل و مراکز صنعتی بیشتر دریابیم. استقامت و عمر بالای این برزنت آهاری یکی از دلایل محبوبیت این پارچه برزنتی می باشد. این پارچه برزنتی توانسته جایگاه نسبتا خوبی در میان دیگر رقبا به دست بیاورد. سرعت فرسایش این پارچه بسیار پایین بوده و همانگونه که از نامش پیداست آهار و روکش این پارچه قدرت آب گریزی بالایی را برای این برزنت رقم می زند. چندین نمونه از موارد استفاده این پارچه را در این جا  ذکر می نماییم :

  • روکش کالا
  • چادر اسکلتی
  • روکش انواع وسایل کشاورزی
  • عایق ضد آب محصولات
  • انواع کاور اجناس

کاربرد برزنت آهاری

کاربرد برزنت آهاری مانند دیگر برزنت ها در مشاغل مختلف صنعتی به کرات صورت میگیرد. البته لازم به ذکر است که علاوه بر آن در بسیاری از موارد  نیز مصرف خانگی دارد. به عنوان مثال بعد از پایان فصل گرما اکثر ما به دنبال پوششی امن برای کاور کردن کولر های آبی خود می باشیم. اغلب این کولرها بر روی پشت بام ها و در معرض مستقیم نور خورشید و سایر آسیب های محیطی قرار دارند. برزنت آهاری میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای جلوگیری از هر گونه آسیب جدی به وسایل ما باشد.

برزنت آهاری به خاطر وجود ماهیت آهاری خود، گاهی حتی میتواند از وارد شدن برخی ضربه های نسبتا سخت به بدنه ی وسایل ما جلوگیری کند. علاوه بر این ویژگی برتر، این پارچه مانع از نفوذ هر گونه رطوبت محیطی به فضای داخلی می شود. در پوشش دهی محصولات کشاورزی این خصیصه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. عدم نفوذ آب و رطوبت به غلات واقلام مصرفی خوراکی میتواند باعث تاخیر در منقضی شدن این محصولات بشود. در نتیجه برزنت آهاری به عنوان به یک عایق ایمن میتوانند در این زمینه نقش اساسی و کلیدی ایفا نماید.

مراکز فروش برزنت

مراکز فروش برزنت آهاری بیشمارند ولی نکته ای که همه ی ما باید در نظر داشته باشیم خرید از نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر می باشد. برزنت پارچه ای  مقاوم می باشد که امتحان خود را در طی این سال هاست به خریداران خود پس داده است اما استقبال صاحبان مشاغل از خرید این پارچه سبب شده که سود جویان نیر به فکر منفعت ورزی بیوفتند. برای جلوگیری از افتادن در دام این افراد، باید با پیدا کردن فروشگاه های مجاز این محصول، خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشیم.

امروزه به لطف اینترنت به راحتی میتوان این مراکز فروش را شناسایی کرد. و خرید حضوری و غیر حضوری خود را به راحتی انجام دهیم. برای داشتن یک برزنت آهاری غیر تقلبی این مراحل از تحقیقات الزامی است. آدرس و نشانی مراکز معتبر فروش برزنت  در تهران ، استان البرز و فردیس کرج به راحتی قابل دستیابی است. و ارسال این محصولات از طریق این نمایندگی ها به سراسر کشور به راحتی امکان پذیر می باشد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید