سازه های چادری

اجرای سازه های چادری

اجرای سازه های چادری توسط مجموعه اترس چادر انجام می شود. سازه چادری و سازه سایبان که با نام سازه های پارچه ای کششی یا سازه غشایی شناخته شده است، را می توان به عنوان سایبان، آلاچیق، المان های شهری و معماری، سایبان پارکینگ و … به کار برد.

زیبایی این سازه ها موجب محبوبیت بالای آن شده است. استفاده از مواد با کیفیت و دوام و عمر طولانی این سازه ها از ویژگی های آن می باشد.

 

گروه تولیدی اترس چادر عرضه کننده و تولید کننده برترین چادرهای برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در کشور است که تاکنون توانسته بیشتر از 50 پروژه بزرگ دولتی و ارگانی را به صورت کامل اجرایی کند.

روش اجرای سازه ها:

سازه های کششی که با استفاده از پارچه و کابل به ستون هایی در طرفین متصل می شوند را می توان به شکل های مدرن و زیبا طراحی و نصب کرد. کلیه مراحل شامل طراحی و اجرای سازه های غشایی، اجرای سایبان های برقی آفتابگیر چادری، چادر های اتوماتیک و نورگیر های ساختمان توسط اترس چادر انجام می شود. اما بیشترین کاربرد سازه های چادری در چه مواردی است:

  1. سایبان مغازه و فروشگاه
  2.  استفاده در سایبان حیاط خلوط
  3.  سایبان پاسیو
  4.  سایبان استخر های روباز
  5.  به عنوان سایبان متحرک استخر های روباز
  6.  سایبان پارکینگ منازل
  7.  به عنوان سایبان پنجره
  8.  سایبان تراس
  9.  سایبان ورودی منازل

اترس چادر

اولین و بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع پارچه های برزنت و چادرهای برزنتی در کشور.

قیمت سازه پارچه ای کششی:

سازه های پارچه ای کششی را به صورت دستی و برقی ( با ریموت کنترل) در بازار عرضه می شوند. در تمامی اماکن خصوصی، عمومی، اداری، فرودگاه، بیمارستان ، رستوران و کافی شاپ می توان از سازه های کششی چادری استفاده کرد.

برای ساخت این محصولات از مصالح مختلف مانند کامپوزیت و پی وی سی و یو پی وی سی استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت سازه چادری کششی با کارشناس بخش فروش تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید