چادر برزنتی

بررسی نقطه ضعف چادر های برزنتی

مقدمه

نقاط ضعف چادر های برزنتی بسیار کمتر از مزایا این محصولات است. در واقع هر محصول مرغوبی در کنار تمام نقاط قوت خود دارای نقص های جزئی می باشد.

همانطور که مشهود است، برزنت ها به علت کیفیت فوق العاده و دوام بالایی که دارند بسیار محبوب هستند، اما به جهت هر نوع استفاده ای تولید نخواهد شد.

در این مقاله سعی بر آن داشتیم که با کمک تیم حرفه ای اترس گروپ، به بررسی این قبیل چادرها بپردازیم.

نقاط ضعف چادر های برزنتی

برخی از ویژگی های بارز چادر های برزنتی، در مواقع بسیار محدودی به عنوان نقطه ضعف این محصولات شناخته می شوند. در ادامه مطالب به سایر نقاط ضعف این نوع از پارچه اشاره خواهیم کرد.

وزن این چادرها

در واقع مواد اولیه و سازنده پارچه های برزنتی موجب افزایش وزن این نوع پارچه به نسبت سایر محصولات مشابه آن خواهد شد.

این مورد موجب می شود به علت وزن زیاد این پارچه برخی انگیزه خود را برای خرید آن از دست بدهند. در واقع موجب عدم تسهیل در جابجایی آن محسوب شود.

طراحی در ابعاد بزرگ

این محصول با توجه به کیفیت و کاربرد های حساس و وسیعی که دارند، به عنوان چادر های امدادی و چادر های نظامی نیز تولید می شوند.

در واقع این مورد نمایانگر آن است که تولید این نوع از چادر ها برای تعداد محدود و کمتر، به ندرت پیش خواهد آمد.

خشک کردن چادر های برزنتی

همواره توصیه می شود به هیچ عنوان پس از شستشو یا خیس شدن پارچه های برزنتی بر سطح آن ها دستمال کشیده نشود. به آن معنا که باید چادر های برزنتی به مرور زمان خشک شده و به حالت اولیه برگردند.

در برخی مواقع ضروری نمی توان بدون هیچ گونه دخالتی به خشک کردن این نوع چادر ها پرداخت. همچنین مرطوب ماندن این پارچه ها در طولانی مدت موجب افزایش بروز قارچ یا کپک خواهد شد.

نتیجه گیری

همانطور که اشاره شد، نقاط ضعف چادر های برزنتی در مقابل مزایا این محصولات بسیار ناچیز به شمار می آید.

در واقع طراحی مرغوب و خاص پارچه های برزنتی آن ها را برای کاربرد در صنایع و مواقع حساس معرفی خواهد کرد.

بنابراین پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره قبل از خرید به فروشگاه اترس چادر تماس گرفته و برای بازدید تنوع محصولات به فروشگاه شهر چادر مراجعه فرمایید.

 

گروه تخصصی اترس چادر  در کنار فعالیت گسترده خود در حوزه انواع محصولات برزنتی در حوزه سازه های اسپیس هم فعالیت گسترده ای داشته و تا کنون پروژه های ارگانی زیادی را به پایان رسانده است.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید