سیلیکونی

بررسی و کاربردی پارچه نسوز سیلیکونی

درباره پارچه نسوز سیلیکونی

پارچه نسوز سیلیکونی به عنوان پارچه های مستحکم دارای ماده رزین سیلیکون شناخته می شود. استفاده از رزین سیلیکون موجب می شود که الیاف فایبرگلاس در فضای اطراف پخش نشود.

این پارچه های ایده آل به عنوان بی ضررترین پارچه های مقاوم در برابر حرارت شناسایی خواهند شد. در ادامه مطالب به بررسی سایر عوامل مرتبط به این پارچه ها اشاره شده است.

ساختار برزنت ضد حریق سیلیکونی

همانطور که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره شد، این نوع پارچه از ترکیب الیاف فایبرگلاس و الیاف های رزین سیلیکون تولید می شود. به همین علت توانایی تاب آوری در برابر حرارت 650 درجه سانتی گراد را خواهند داشت.

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول، قابلیت استفاده به عنوان عایق الکتریکی نیز می باشد. همانطور که اشاره شد، این پارچه مناسب ترین گزینه برای مصارف محیط های شیمیایی است.

چادر برزنتی 

پارچه برزنتی 

برزنت

چادر برزنت 

زمینه های کاربری برزنت سیلیکونی

با در نظر داشتن ساختار فوق العاده این سازه های مستحکم، دور از انتظار نخواهد بود که چنین پارچه هایی دارای ویژگی ها و کاربرد های متنوعی باشند. در ادامه مطالب به اساسی ترین کاربرد این پارچه ها اشاره شده است.

  • تولید کیسه های نسوز جهت محافظت از مواد روغنی
  • تولید عایق برای کارگاه ها و کوره ها
  • کاربرد به عنوان پرده حرارتی
  • تولید نوار نقاله نسوز

خلاصه مطالب

ساختار متمایز پارچه نسوز سیلیکونی آن را به عنوان پارچه های محبوب صنعت گران معرفی خواهد کرد. این پارچه ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که بهترین این ویژگی ها مقاومت در برابر حریق خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید