برزنت

بررسی کاربرد روکش استخر برزنتی

روکش استخر برزنتی

روکش استخر برزنتی یکی از محصولات تولید شده از پارچه های مستحکم برزنت می باشد. این محصول در ابعاد متنوعی طراحی و تولید می شوند. محصول نام برده به نام کاور استخر نیز در بازار عرضه خواهد شد.

در برخی از فضا های باز استخر هایی ساخته می شود که پس از مدتی در معرض آلودگی قرار می گیرند، و این ضرورت ایجاد خواهد شد که پس از مدت کوتاهی نیاز به تعویض آب استخر می باشد. این محصول یکی از پر کاربرد ترین نوع تجهیزات مرتبط با استخر ها محسوب می شود.

کاربرد محصول

در استخر های رو باز جهت جلوگیری از آلوده شدن و تبخیر شدن آب از کاور های مخصوص پوشاندن استخر استفاده می شود. برزنت های مورد استفاده برای ساخت این محصول، از پلاستیک های ضخیم و الیاف درشت مولکول تولید خواهد شد. بنابراین برخی از ویژگی های پارچه های برزنتی از مزایا این محصول محسوب می شود. همچنین جهت تسهیل در باز کردن یا جمع کردن این محصولات، در دو صورت دستی و اتوماتیک در بازار عرضه خواهند شد.

مزایا استفاده از کاور مذکور

همانطور که گفته شد، مرغوب ترین کاور های استخر نوع برزنتی آن می باشد. در واقع استفاده از برزنت در تولید این محصولات، موجب افزایش مزایا کاربرد آن خواهد بود. علاوه بر جلوگیری از آلوده شدن و تبخیر آب، محصول معرفی شده دارای مزایا زیر نیز می باشد، که موجب افزایش تقاضا این محصول محسوب می شود.

  • عدم نفوذ پذیری اشعه های مضر خورشیدی به درون استخر
  • دارای خواص آنتی باکتریال
  • ضد کپک و پوسیدگی
  • خاصیت کشسانی بالا
  • انعطاف پذیری فوق العاده
  • دوام و عمر مفید طولانی محصول
  • شفافیت سطح پارچه روکش ها

خلاصه مطالب

با توجه به مطالب فوق و مزایا استفاده از روکش استخر برزنتی، توصیه می شود این محصول را از فروشگاه های معتبر تهیه کرده تا از کیفیت و مرغوبیت کالا خریداری شده اطمینان کسب نمایید.

فروشگاه شهر چادر با عرضه انواع پارچه های برزنتی و محصولات مرتبط با آن و ارائه خدمات پس از فروش یکی از تولیدکنندگان محصولات فوق شناخته می شود. همچنین می توانید جهت دریافت مشاوره قبل از خرید با کارشناسان فروش این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید