پارچه ترانزیتی 150 گرمی

برزنت 150 گرمی ضد آب

برزنت 150 گرمی ضد آب، یک برزنت ترانزیتی بسیار سبک محسوب می شود. که با وجود داشتن وزنی بسیار پایین، دارای تمام ویژگی های اصلی پارچه های برزنتی مرغوب می باشد. این برزنت جزء پارچه های با کیفیت به شمار می آید.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

پارچه برزنت ضد آب

پارچه برزنت ضد آب

اصولا پارچه ها برزنتی در در مراکز صنعتی و تولیدی کاربرد فراوانی دارند. البته موارد استفاده از پارچه های برزنتی را نه تنها در آنجا بلکه در زندگی روزمره ی خود به عینه مشاهده می نماییم. برزنت 150 گرمی ضد آب یک محصول بی نظیر می باشد. ضد حریق بودن، انعطاف بالا و آنتی باکتریال بودن آن را می توان از محاسن این پارچه برزنتی برشمرد. اصولا پارچه های برزنتی هر چقدر کم وزن تر دارای نصب آسان و سهل تری می باشند. کلا در اغلب پارچه های برزنتی از یک لایه ی پی وی سی استفاده می شود.

در زمینه تولید کیف و کفش برزنت، سرآمد دیگر منسوجات می باشد. اگه نگاهی به کیف کوله پشتی خود بیندازیم متوجه کاربرد بالای این پارچه در زندگی روزانه ی خود می شویم. برزنت خود گونه های مختلفی دارد که در اینجا از برخی از آن ها نام می بریم:

  • برزنت شمعی
  • برزنت سقفی
  • برزنت نسوز و ضد حریق
  • برزنت نظامی
  • برزنت کانتینری

موارد کاربرد برزنت 150 گرمی

موارد کاربرد برزنت 150 گرمی را می توان در پوشش دهی مطلوب این محصول خلاصه نمود. پارچه های برزنت معمولا با عرض های 150 و 200 سانتی متری و با وزن های مختلف  قابل عرضه می باشند. برزنت 150 گرمی به واسطه کم وزن بودن آن می تواند به عنوان یک پوشش سقفی مطلوب مورد استفاده قرار گیرد. پارچه ی برزنت 150 گرمی متشکل از پارچه ای با نخ پلی استر و پنبه می باشد. در واقع پایه اصلی متریال مورد استفاده در پارچه های برزنتی، ترکیب الیاف طبیعی و پلیمری می باشد.

برزنت 150 گرمی دارای رنگبندی بسیارمتنوع است. یکی از ویژگی های قابل اعتنا در این برزنت ثبات بسیار بالا رنگ در پارچه ی آن می باشد . به گونه ای که شستشو و حتی بارش های مکرر سبب ایجاد هیچ گونه تغییر در رنگ آن نمی شود. به سان دیگر برزنت در این نوع پارچه مقاومت مطلوبی در برابر هوازدگی وجود دارد. همانطور که می دانیم اکسید شدن سبب پوسیدگی بافت پارچه می شود. ولی تار و پود متراکم در این برزنت مانع از نفوذ هوا و تاثیر منفی بر پارچه می شود.

راه های خرید برزنت 150 گرمی

راه های خرید برزنت 150 گرمی می تواند به صورت آنلاین و حضوری صورت پذیرد. انتخاب هر کدام از این دو روش بستگی به موقعیت خریدار دارد. هر کدام از این شیوه های خرید محاسن و معایب خود را دارا می باشند. به عنوان مثال در خرید حضوری شما می اوتند برزنت از نزدیک ببینید و همچنین از کارشناسان حاضر در نمایندگی ها در مورد شایسته ترین انتخاب مشاوره دریافت نمایید. ولی در عضوی هزینه ی رفت و آمد بر شما تحمیل می شود. در عوض در شیوه ی غیر حضوری زمان و هزینه ی کمتری در خرید صرف میکنید ولی از یک سری از محاسن شیوه ی حضوری محروم می مانید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید