قیمت چادر برزنت

ضرورت استفاده چادر مسافرتی برزنتی در طبیعت گردی

علت استفاده از چادر مسافرتی برزنتی

چادر مسافرتی برزنتی یکی از اصلی ترین تجهیزاتی است که هر طبیعت گرد ماهری می بایست به همراه داشته باشد.

این محصولات به عنوان پناهگاهی امن در درون جنگل، کوهستان، کویر و مناطق ساحلی محسوب می شوند. به همین علت بسیار ضروری است که برای حفظ امنیت و راحتی سفر خود محصولات ایمنی و رفاه مرغوبی را به همراه داشته باشید.

در ادامه مطالب به بررسی برخی از ویژگی های یک چادر مسافرتی مرغوب خواهیم پرداخت.

مقایسه چادر مسافرتی برزنتی و چادر مسافرتی پلی استری

چادر های مخصوص کمپ وابسته به موقعیت قرار گیری که برای آن ها در نظر گرفته می شود، دارای انواع متعددی هستند.

پلی استر و برزنت دو ماده اصلی و اولیه برای ساخت چادر های برزنتی به شمار می آیند. الیاف برزنتی کمی سنگین تر از الیاف پلی استر است.

همچنین این پارچه های صنعتی از مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و وزش باد های شدید برخوردار هستند. چادر های مسافرتی که با استفاده از برزنت ساخته می شوند، از ماندگاری، دوام و امنیت بیشتری برخوردار می باشند. تراکم بالای الیاف این پارچه ها موجب افزایش مقاومت آن ها در برابر خراش و پارگی شده است.

ویژگی چادر های مسافرتی پلی استری

چادر های مسافرتی پلی استری از وزن بسیار ناچیز و مقاومت به مراتب کمتری به نسبت پارچه های برزنتی برخوردار هستند. این نوع چادر ها برای اقامت های کوتاه مدت مناسب می باشند، به همین علت از قیمت مطلوب تری برخوردار خواهد بود.

مقاومت پارچه پلی استر در برابر افزایش حرارت به شدت پایین است، همچنین در مقابل وزش باد های شدید گزینه مناسبی برای حفظ امنیت افراد نخواهد بود.

لزوم به همراه داشتن چادر مسافرتی مستحکم

طبیعت گردان به قصد سکونت چند روزه در طبیعت، اقدام به سفر می کنند. بنابراین هیچ پناهگاه انسان ساخت و بسیار مستحکمی به همراه ندارند که از جرم قابل حملی برخوردار باشد. بنابراین این افراد برای حفظ ایمنی خود به هنگام استراحت، بهترین و مرغوب ترین نوع چادر های مسافرتی به همراه خواهند داشت. چادر های مسافرتی مرغوب برای طبیعت گردی دارای ویژگی های خاص و کاربردی می باشد.

ویژگی چادر های مسافرتی مرغوب

در ابتدا اشاره شد که بهترین نوع چادر های مسافرتی از نوع برزنتی می باشند. این چادر برزنتی با داشتن ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد توانایی ایستایی در برابر شرایط وخیم و نا مطلوب را خواهد داشت.

ویژگی چادر های مسافرتی مرغوب برزنتی عبارتند از:

  • مقاومت در برابر نفوذ آب
  • مستحکم در برابر وزش باد های شدید
  • ضد نفوذ اشعه های مضر خورشیدی
  • مقاوم در برابر حریق و افزایش حرارت
  • موجود در انواع طرح های مختلف
  • قابلیت حمل آسان
مهم ترین نکات برای خریداری چادر مسافرتی

اساسی ترین نکته برای خرید یک چادر مسافرتی مرغوب، جنس الیاف تشکیل دهنده آن است. برزنت ضامن دوام و مقاومت سازه های چادری می باشد، با این حال می بایست در نظر داشت که نکات اساسی دیگری به هنگام خریداری این محصولات وجود دارد.

میزان ظرفیت فضای داخلی چادر، ارتفاع چادر و تجهیزات به همراه آن از سایر ملزومات چادر های مسافرتی مرغوب هستند.

خلاصه مطالب

چادر مسافرتی برزنتی پناهگاهی امن برای طبیعت گردان است. این نوع چادر ها با داشتن استحکام و مقاومت منحصر به فرد به عنوان بهترین و پر تقاضا ترین محصولات طبیعت گردی شناخته می شوند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید