پارچه های اسختری

قیمت نایلون استخری

قیمت نایلون استخری یا روکش استخر با توجه به جنس و کیفیت آن متفاوت است.  پوشاندن سطح استخر ها به ویژه استخر های روباز که در معرض آلوده و تبخیر شدن هستند، یک امر ضروری است. امکان سفارش و فروش روکش استخر در شهرهای تهران ، کرج ، اصفهان، مشهد و … وجود دارد.

مجموعه تخصصی و تولیدی اترس چادر با افتخار اولین و با کیفیت ترین تولید کننده اولین چادر برزنتی های استاندارد، پارچه های برزنتی، پارچه برزنت و دیگر محصولات مرتبط است.

دلایل پوشاندن سطح استخر

همانطور که گفته از دلایل اصلی استفاده از یک پوشش مقاوم نایلونی برای استخر، جلوگیری از تبخیر آب استخر توسط نور خورشید می باشد. در استخر های روباز که در معرض نور مستقیم خورشید هستند می توان از انواع روکش های نایلونی برای جلوگیری از اشعه نور آفتاب استفاده کرد.

جلوگیری از آلودگی آب استخر نیز از دیگر دلایل بهره گیری از روکش های استخر است. در فصول مختلف امکان آلوده شدن آب توسط برگ درختان و یا گرد و غبار وجود دارد.همچنین با استفاده از روکش های مقاوم امنیت استخر های روباز بیشتر می شود. با این کار می توان از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کرد.

 

روکش استخر سرپوشیده

استفاده از روکش استخر فقط محدود به استخر های روباز نمی باشد و در استخر های سر پوشیده و داخل سالن نیز نیاز به تهویه را کاهش می دهد و همین امر موجب صرفه جویی و جلوگیری از هدررفت انرژی می شود. پوشش های مخصوص استخر از موادی مانند پلی اتیلن ساخته می شوند

به همین دلیل از مقاومت لازم برخوردار هستند و به راحتی دچار پارگی و آسیب نمی شوند. این پوشش ها در رنگ های مختلف قابل تولید و سفارش هستند.

مجموعه اترس چادر: 

اترس چادر در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته محصولات با کیفیتی مانند انواع روکش استخر، پارچه های مقاوم برزنتی، چادر های ترانزیتی و کانتینری ، چادر های مسافرتی و چتر و سایبان را به مشتریان خود عرضه کند. برای اطلاع از قیمت روکش استخر با کارشناس فروش تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید