برزنت کانتینری یک رو

قیمت پارچه برزنت کانتینری

قیمت پارچه برزنت کانتینری ضدآب بر اساس قیمت روز قابل استعلام است. این پارچه به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت کاربردهای مختلفی دارد. برای تولید آن معمولا از پلی استر استفاده می شود.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

این امر موجب می شود که پارچه دوام بالایی در برابر نفوذ آب داشته باشد. بنابراین در دسته پارچه های برزنتی آب گریز قرار دارد. این پارچه دارای ویژگی های مختلفی است که موجب تفاوت قیمت در انواع آن می شود:

  • مقاومتن در برابر نور خورشید
  • دارای ضخامت های مختلف
  • دارای وزن های مختلف مانند 700 گرمی، 500 گرمی و …
  • تنوع رنگ
پارچه ترانزیتی ۷۰۰ گرمی

پارچه ترانزیتی ۷۰۰ گرمی

خرید برزنت کانتینری

خرید برزنت عمدتا از طریق تولیدی، فروشگاه های مختلف و … انجام می شود. امکان خرید حضوری و استعلام قیمت پارچه برزنت کانتینری نیز وجود دارد. مشتریان می توانند به صورت آنلاین نیز محصولات برزنتی را خریداری کنید. در تولیدی پارچه برزنتی تمامی محصولات با کیفیت بالا ارائه می شوند. همچنین از نظر تنوع نیز بسیار متنوع می باشند. مثلا از نظر رنگ، ضخامت و وزن انواع برزنت در مراکز پخش به فروش می رسد. پارچه ترانزیتی را می توانید به عنوان یک پوشش مقاوم برای تراس، روکش کولر و … نیز به کار برد.

به دلیل تنوع بالا این پارچه در رنگ های متنوعی مانند آبی، قرمز، زرد و … تولید می شود. برزنت های متنوع ضد آب هستند و اغلب برای تولید آنها از الیاف مصنوعی و طبیعی استفاده می شود. همین الیاف موجب می شوند که پارچه در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.

لیست قیمت پارچه برزنت کانتینری

در لیست قیمت پارچه برزنت کانتینری، تمامی انواع آن با قیمت روز درج می شوند. این لیست را بر اساس وزن، ضخامت و … تهیه می کنند. برای پوشش کانتینر، روکش کالا و تجهیزات می توان از این پارچه استفاده کرد. به همین دلیل کاربردهای زیادی دارد. در لیست قیمت برزنت می توان هزینه مورد نیاز برای خرید انواع برزنت را مشاهده کرد. پوشش برزنتی یک پوشش کامل برای دوری از نفوذ آب است.

پارچه های ترانزیتی دارای فروش بالایی هستند. به همین دلیل در طرح و رنگ متنوع تولید می شوند. مراکز پخش این پوشش را به صورت متری یا عمده به فروش می رسانند. از این رو انواع پارچه دارای کیفیت بالا و کیفیت های متوسط دارای قیمت مختلفی هستند.

پارچه برزنت ترانزیتی

پوشش ترانزیتی همان کانتینری است که با نام های مختلفی شناخته می شود. به همین دلیل در صورتی که از برزنت کامیونی، تریلی، برزنت پلاستیکی و … نام برده شد، منظور همان برزنت ترانزیتی است.

این پوشش برای فضاهای متنوعی کاربرد دارد. از این اترس چادر به عنوان یکی از مجموعه های تولید کننده پارچه برزنتی، این پوشش را در انواع متتوعی عرضه کرده است. برزنت کانتینری را می توانید برای پوشش سقف های سوله با ضخامت و وزن کم به کار ببرید. قیمت پارچه کانتینری را از طریق تماس با کارشناسان بخش فروش، مطلع شوید. این لیست ممکن است روزانه دستخوش تغییراتی شود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید