برزنت کانتینری دو رو

محاسن چادر برزنت کانتینری

محاسن استفاده از چادر برزنت کانتینری را میتوانیم به صورت اجمالی مورد بررسی قرار دهیم. پارچه ی مورد استفاده در چادر کانتینری یکی از مقاومترین پارچه ها میباشد که در این صنعت مورد استفاده قرار میگیرد.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

وجود روکش پلی استر و حالت مشمعی این چادر نفوذ ناپذیری بالایی را در برابر رطوبت و حتی باران های شدید فصلی ایجاد می کند. عمدتا پارچه های کانتینری مورد استفاده در این محصول از نوع یک رو و دو رو میباشند. این چادرهای برزنتی قادر به ایجاد پوشش دهی بسیار ایمن برای بار و محموله ی شما می باشد.همین امر باعث شده تقاضای بالایی برای خرید و استفاده از این نوع چادر برزنتی در حمل و نقل های ترانزیتی وجود داشته باشد.

ویژگی های برتر چادرهای کانتینری

از ویژگی منحصر به فرد و قابل تامل در چادرهای کانتینری، وجود دستگاه های مجهز و به روز تردر تولید آن  نسبت به  سایر چادرهای برزنتی معمولی میباشد.همین امر باعث شد که از مقاومت بالاتر ،نفوذ ناپذیز مطلوب تر و ظاهر زیباتر و خیره کننده ترنسبت به دیگر محصولات مشابه برزنتی برخوردار باشد.چادر کانتینری با نام های مشابه دیگری مانند مشمع کانتینری، روکش کانتینری و چادر ترانزیتی در بازار نامگذاری میشود. پس هنگام شنیدن هر یک از این اسامی بدانیم مقصود همان چادر کانتینری میباشد.این چادر محبوب  صد درصد ضد آب ،جایگزین بسیار مناسبی برای پوشش های فلزی میباشد.سبک و کم وزن بودن آن و همچنین مقاومت بالا در برابر پوسیدگی جایگاه بسیار ویژه ای در  در بازار چادر های برزنتی ایجاد کرده است.

خرید چادر کانتینری غیر قابل اشتعال

خرید چادرهای کانتینری گزینه بسیار مناسبی برای کاور کردن بار در کامیون های بزرگ میباشد.رانندگان در سفرهای جاده ای طولانی همیشه بیم آسیب رسیدن به محموله ی خود را دارند.یکی از این موارد جدی آسیب،که با توجه به اقلیم کشورمان، باید توجه بیشتری به آن داشت،اشعه فرابنفش خورشیدی میباشد.

در مواد تشکیل دهنده چادرهای کانتینری با پارچه دو رو، دو لایه ی پلی استر و مواد نفتی قرار میگیرد. همین امر موجب میشود که در برابر اشعه ی خطرناک یو وی به صورت عایقی نفوذناپذیر عمل کند.مواد تشکیل دهنده غیر قابل اشتعال در چادر های کانتینری نسوز مانعی بر ایجاد مشکلات و خسارات  جانی و مالی برای خریداران این محصول درجه یک میباشد.با توجه به مزایای ذکر شده،خرید این چادر برزنتی میتواند، انتخابی امن و مقرون به صرفه برای ما باشد.

چادر اسکلتی و دیگر محصولات اترس چادر را می توانید در قسمت فروشگاه این مجموعه مشاهده کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید