مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب

مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب

مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب در تهران و کرج معمولا به صورت آنلاین نیز خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد. از این رو  کسانی که در این دو شهر نیستند، امکان خرید به صورت اینترنتی را دارند. پارچه برزنتی ضدآب یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

این پوشش ها معمولا دارای ظاهری براق و درخشان هستند. زیرا برای تولید آن ها از مواد اولیه پلی استر نیز استفاده می شود. همین ماده موجب می شود که در برابر آب بسیار مقاوم باشد. انواع پارچه های ترانزیتی با این قابلیت تولید می شوند و علاوه بر ضد آب بودن، خواص دیگری نیز دارند:

  • مقاومت بالا در برابر نو خورشید
  • سبک و امکان استفاده از آن برای سقف یا حمل و نقل جاده ای
  • مقاومت بالا و در نتیجه طول عمر بالا
  • دارای تنوع رنگ
  • فروش در عرض های 100 تا 200 سانتی متر
  • امکان خرید به صورت رولی و طاقه ای
برزنت 1 لا 5 لا

برزنت 1 لا 5 لا

خرید اینترنتی پارچه برزنت از تولیدی

تولیدی یا مرکز پخش انواع چادر برزنتی از طریق سایت نیز خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد. در سایت امکان خرید انواع برزنت برای مشتری فراهم شده است. امکان مقایسه قیمت ها با سایت های دیگر نیز فراهم است و این می تواند منجر به یک خرید بهتر شود. خرید آنلاین و اینترنتی با همه گیر شدن استفاده از اینترنت بیشتر شد و افراد بیشتری نسبت به خرید به این شیوه تمایل پیدا کردند. همانطور که می دانید فروش برزنت به صورت متری، رولی و عمده است. در تولیدی اغلب افراد به دنبال خرید عمده پارچه برزنت هستند. زیرا برای متراژهای بزرگ نیاز به این پارچه دارند. طبیعتا خرید عمده به صرفه خواهد بود نسبت به خرید پارچه بر اساس متر مربع! مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب دارای انواع پارچه با رنگ های متنوع است.

در خرید اینترنتی پارچه برزنت از تولیدی اترس چادر نیاز به حضور در محل نیست. تمامی مراحل به صورت آنلاین انجام می شود. به دلیل نوسانات قیمت برزنت، متاسفانه امکان درج قیمت در سایت وجود ندارد. زیرا قیمت ها بر اساس لیست قیمت برزنت به صورت روزانه مشخص می شوند. از این رو این قیمت در صورت داشتن ثبات در سایت نیز درج می شود.

مرکز پخش برزنت ضد آب تهران

اترس چادر یکی از از مراکز فروش معتبر برزنت در تهران می باشد که خدمات خود را به صورت آنلاین به سراسر ایران نیز ارائه می دهد. برزنت ضد آب و آب گریز در انواع برزنت های 3 لا 6 لا، 1 لا 5 لا، پارچه های کانتینری 700 گرمی، 500 گرمی و … انواع پارچه یک رو و دورو با ضخامت های مختلف به مشتری عرضه می شود. اترس چادر به عنوان مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب در تهران این خدمات را با قیمت های مقرون به صرفه به مشتری ارائه می دهد. انواع چادر مسافرتی و تجهیزات سفر نیز در برخی از فصول سال جزو محصولات این مجموعه هستند. اما بیشتر تمرکز تولیدی روی فروش چادرهای برزنتی و ترانزیتی می باشد.

برای خرید پارچه به قیمت ارزان می توانید با کارشناسان بخش فروش در تماس باشید. امکان خرید از طریق پیج نیز وجود دارد و تمامی محصولات جدید در این پیج به مشتریان معرفی می شوند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید