معرفی مستحکم ترین پارچه های برزنتی

درباره پارچه های برزنتی

یکی از اصلی ترین ویژگی های پارچه های برزنتی ضخامت و استحکام بسیار بالا آن ها می باشد. با این حال تنوع در این نوع پارچه ها را از جهت میزان ضخامت و کاربرد های آن ها نیز باید در نظر داشت.

به علت کاربرد های بسیار حساس در زمینه های صنعتی، این نوع پارچه ها در ضخامت بسیار بالایی نسبت به سایر پارچه های موجود در بازار تولید می شوند.

جهت تولید پارچه های مذکور به نسبت نوع کاربردی که دارند برخی مواد مصنوعی و درشت مولکول را به الیاف طبیعی اضافه خواهند کرد. همچنین جهت افزایش استقامت آن از روش بافت چند لایه بهره مند می شوند.

بررسی ویژگی های ضخیم ترین برزنت چند لایه

همانطور که مشهود است این نوع از برزنت ها از مزایا بیشتری به نسبت سایر برزنت ها برخوردار هستند. البته م بایست در نظر داشت که به علت ضخامت بالا این نوع پارچه ها، میزان انعطاف پذیری پایین تری خواهند داشت.

بنابراین قابل توجه است که ویژگی های این پارچه ها محدود به میزان ضخامت و استحکام آن ها نخواهد بود. در ادامه به بررسی ویژگی های نوع پارچه اشاره شده است.

  • مقاومت بالا در برابر حرارت زیاد
  • ترکیب این نوع پارچه حاوی 80 درصد مواد مقاوم در برابر اشعه های (uv)
  • عدم نفوذ پذیری آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر برخی از سیالات اسیدی و بازی
  • ضد سایش و خط خوردگی
  • دارای قابلیت چاپ

ضخیم ترین نوع پارچه های مذکور

مقاوم ترین نوع پارچه های معرفی شده، برزنت شش لا در سه لا و برزنت سه لا در سه لا می باشد. تعداد لایه های این نوع پارچه در زمان بافت تار و پود اضافه می شود که موجب افزایش ضخامت این پارچه ها خواهد شد.

برزنت شش لا در سه لا و برزنت سه لا در سه لا  در رنگ های سبز، خاکی، مشکی و طوسی تولید می شوند. البته وابسته به نیاز متقاضی اندازه پارچه ها متفاوت خواهد بود.

خلاصه مطالب

همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره شد، پارچه های برزنتی از نظر ضخامت دارای تمایزاتی هستند. برزنت سه لا در سه لا و برزنت های شش لا در شش لا از مقاوم ترین و ضخیم ترین برزنت های موجود می باشند.

فروشگاه اترس گروپ با عرضه انواع محصولات برزنتی و ارائه خدمات پس از فروش یکی از تولیدکنندگان این نو از محصولات محسوب می شود.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید