برزنت نانو

معرفی پارچه برزنتی خطی

درباره پارچه برزنتی خطی

پارچه برزنتی خطی یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین نوع برزنت های موجود می باشد. وجود خطوط راه راه در طراحی این نوع پارچه مسبب زیبایی و شناسایی راحت تر این برزنت نسبت به سایر پارچه ها خواهد بود. پارچه مذکور در رنگ ها و اندازه های مختلفی تولید شده، همچنین این پارچه از جدید ترین نوع برزنت محسوب می شود.

مزایا کاربرد این نوع پارچه

همانطور که اشاره شد پارچه معرفی شده از پر کاربرد ترین نوع برزنت ها می باشد. استفاده از این پارچه ها دارای فواید و مزایا بسیاری است که موجب محبوبیت آن شده است.

در ساخت این برزنت ها از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می شود که موجب مقاومت بیشتر پارچه های فوق خواهد شد. در ادامه به بررسی بیشتر مزایا این پارچه خواهیم پرداخت.

  • مقاومت در برابر پوسیدگی و انتشار قارچ ها
  • ضد رطوبت و مقاوم در برابر نفوذ آب
  • خاصیت کشسانی بالا
  • مقاوم در برابر پارگی و ایجاد خط و خش
  • ایمن در برابر تابش اشعه های مضر خورشیدی
  • تنوع در رنگ و اندازه آن ها
  • مقاومت نسبی در برابر نفوذ مواد اسیدی و بازی

کاربرد این نوع برزنت

این پارچه بر اساس استاندارد ترین و مرغوب ترین نوع مواد اولیه تولید می شود. با در نظر داشتن ویژگی های این پارچه دور از انتظار نیست که دارای کاربرد های بسیاری باشند. بنابراین می توان از اساسی ترین کاربرد های این پارچه می توان به ساخت انواع سایبان های چتری و آکوردئونی و تولید انواع سازه های بزرگ چادری اشاره کرد. همچنین از دیگر کاربرد های این برزنت کاربرد در حمل و نقل به عنوان چادر های کانتینری و باربرد می باشد.

خلاصه مطالب

با توجه به مطالب فوق، برزنت خطی دارای ویژگی ها و کاربرد های گسترده ای است که می تواند عاملی موثر در میزان قیمت این محصول باشد.

البته توصیه می شود جهت تهیه این نوع پارچه با مناسب ترین قیمت ها به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

فروشگاه شهر چادر با عرضه انواع محصولات برزنتی و ارائه مشاوره خرید و خدمات پس از فروش یکی از تولیدکنندگان محصولات فوق شناخته می شود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید