چادر ضد حریق

معرفی پارچه های برزنتی ضد حریق

بررسی پارچه های برزنتی ضد حریق

پارچه های برزنتی ضد حریق به داشتن ویژگی های منحصر به فرد در میان سایر پارچه های صنعتی و نیمه صنعتی شهرت دارند.

لیست قیمت چادر برزنتی 

پارچه برزنتی 

قیمت پارچه برزنتی

ساختار پارچه های برزنتی به گونه ای است که می توانند تحمل بسیار بالایی در برابر حرارت و سوختن داشته باشند. استفاده از الیاف پلی استری در این پارچه های کاربردی موجب شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ انواع سیال ها را اعمال نمایند.

انواع برزنت های ضد حرارت

با در نظر داشتن ویژگی های منحصر به فرد این پارچه های مقاوم سازی شده، دور از انتظار نیست که این محصولات از تقاضا بسیار بالایی به نسبت سایر پارچه های صنعتی برخوردار باشد.

تولیدکنندگان جهت پوشش دهی بیشتر نیاز متقاضیان به ارائه این پارچه ها در انواع متعدد به همراه قابلیت های متنوع می پردازند. در ادامه مطالب به انواع این پارچه های مقاوم اشاره شده است.

  • پارچه برزنت نسوز فویل دار
  • برزنت نسوز ضد اسید
  • پارچه نسوز آزبستی
  • برزنت نسوز فایبرگلاس
  • پارچه برزنتی سیلیکونی
  • برزنت نسوز سرامیکی

 

 

میزان مقاومت این پارچه ها

این نوع از پارچه های برزنتی پوشش دهنده طیف عظیمی از الیاف های مقاوم در برابر حرارت هستند. به همین علت این پارچه های مقاوم در صنایع حرارتی و پتروشیمی از کاربردی بسیار زیادی برخوردار هستند.

مقاومت این پارچه ها در برابر حرارت به میزان 200 تا 800 درجه سانتی گراد می باشد. البته در بسیاری از موارد برای افزایش مقاومت این پارچه های ممنحصر به فرد از الیاف مصنوعی دیگری نیز استفاده خواهد شد.

خلاصه مطالب

پارچه های برزنتی ضد حریق از کاربردی ترین پارچه های صنعتی و نیمه صنعتی موجود در بازار هستند. این سازه ها دارای قابلیت های منحصر به فرد مقاومت در برابر حرارت و نفوذ آب خواهند بود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید