برزنت

میز تاشو مربع یکی از تجهیزات کاربردی مناسب برای مسافرت

میز تاشو مربع

میز تاشو مربع یکی از تجهیزات کاربردی مناسب برای مسافرت است. به همین علت وزن تعیین شده برای این محصولات به گونه ای تعیین شده است که موجب تسهیل در حمل و نقل آن ها باشد.

معرفی منطقه گردشگری : مقاله ای از اترس چادر/ اترس چادر اولین و بزرگترین تولید کننده انواع محصولات برزنتی: مانند: چادرهای برزنتی. چادر برزنت، پارچه برزنتی، چتر توریسم ، چادرهای کمپ و بسیاری دیگر از وسایلی که مرتبط با سازهای اسپیس فریم و محصولات برزنتی است.  

در واقع برای تسهیل در جابجایی و کمپینگ کردن طبیعت گردان میز و صندلی تاشو سبک بسیار حائز اهمیت است. در کنار چنین تجهیزاتی دارا بودن یک چادر مسافرتی برزنتی از الزامات خواهد بود.

در واقع این الزامات موجب شده است که تمامی این محصولات به دو بخش ضروری و غیر ضروری تقسیم بندی شوند.

میز های تاشو می توانند به همراه میله های فلزی و چوبی تولید شده و برای صفحه آن ها نیز از برزنت مستحکم یا چوب استفاده شود. با این حال میز تاشو مربع مرغوب از میله های فلزی و صفحه چوبی سبک تشکیل شده است.

خرید میز مسافرتی

تاشو مسافرتی یکی از وسایل قابل حمل با کیفیت محسوب می شود. این محصولات علاوه بر استفاده به هنگام سفر، گزینه مناسبی جهت استفاده در کنار سایبان های چتری نیز خواهند بود.

همچنین از آنجا که سایبان های چتری مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت است، جهت سلامت صفحه چوبی میز ها نیز کارایی بسیاری خواهد داشت.

تولیدی فروش

به طور معمول تولید ها و کارگاه ها قیمت فروش میز تاشو چوبی و انواع چادر مسافرتی برزنتی مشابه را کمتر از سایر فروشگاه های موجود اعلام خواهند کرد. با این حال در تولیدی ها نیز قیمت کالا تک از خرید عمده بالا تر خواهد بود.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید