قیمت برزنت

نقش برزنت در صنایع

نقش برزنت در صنایع و تولیدات بر کسی پوشیده نیست. ما در اکثر مراکز تولیدی و صنعتی استفاده از پارچه ی برزنت را به صورت کاربردی می بینیم. موارد استفاده از پارچه های برزنتی بر اساس نوع مصرف متفاوت است.

قیمت ارزان و مناسب و کیفیت بالا موجب فروش محصولات برزنتی مجموعه اترس چادر شده است. انواع پارچه برزنت برای تهیه و دوخت چادر برزنت به کار می روند. چادر برزنتی کاربردهای متعددی مانند پوشش سقف یا کاور خودرو دارد. از این رو پارچه برزنتی بسیار پرفروش است.

چادر ترانزیتی

چادر ترانزیتی

قبل از آشنایی با نقش برزنت در صنایع، با گونه های متفاوت آن آشنا می شویم. فروش پارچه های برزنت معمولا به صورت رولی و متری انجام می گیرد. خرید برزنت در تولیدات و صنایع کلان به صورت عمده انجام می پذیرد. از موارد کاربرد برزنت در مشاغل گوناگون به عنوان  مثال می توانیم به کاور کردن محموله در حمل و نقل های ترانزیتی یا جایگزینی برای پوشش های فلزی و… اشاره کرد. برزنت پارچه ای با ویژگی های منحصر به فرد می باشد. چند نمونه از ویژگی های بارز این پارچه ی مستحکم را بیان می کنیم:

  • ضد آب بودن برزنت
  • نسوز بودن اغلب پارچه های برزنت
  • سبکی و وزن پایین این محصول
  • مقاومت بالا در برابر فرایش
  • تنوع بسیارزیاد پارچه های برزنتی با توجه به کاربرد آن

برزنت مرغوب و شفاف

برزنت مرغوب و شفاف  یکی از ویژگی هایی می باشد که معمولا به دنبال آن هستیم.  پارچه های برزنتی شفاف و براق جزء زیر مجموعه ی بزرگ محصولات برزنتی می باشند. به عنوان مثال پارچه ی برزنت مشمایی این خصیصه را دارا می باشد. این پارچه با مواد پلی وینتل کلراید پوشش داده شده که علاوه بر استقامت این پارچه ، آن را در زمره ی برزنت های شفاف قار میدهد. دارای همان طور که می دانیم برزنت دارای انواع مختلفی می باشد. این نوع برزنت برای فضا هایی مانند گلخانه که به نور عمومی روز نیاز دارند بسیار کاربردی می باشد.

پارچه های ترانزیتی معمولا آنقدر منعطف هستن که به راحتی میتوان آن را در یک کیس کوچک یا کوله پشتی جا داد. برزنت مشمایی شفاف به سان دیگر پارچه های برزنتی کاربردهای چند منظوره دارد. علاوه بر گلخانه، میتوان از آن برای سازه هایی که در آن نور محیط مورد نیاز است به راحتی استفاده کرد. در بین منسوجات پارچه برزنتی به پوشش دهی عالی، برای کاور کردن اتومبیل،مصالح ساختمانی و… مورد استفاده قارا می گیرد. همچنین برزنت برای وسایلی که قصد داریم دوراز رطوبت، فرسایش و سایر آلوده گی های محیطی پوشش منسبی میتواند باشد.

مواد اولیه ی پارچه های برزنتی

مواد اولیه ی پارچه های برزنتی معمولا از ترکیب نخ پلی استر و نخ های پنبه ای تشکیل می شود. و همین امر سبب خاصیت ضد آب پارچه ی برزنتی می شود. البته برخی ازدیگر ازانواع برزنت ها با موادی چون پلی اتیلن یا وینتل تولید می شوند. پروسه و فرآیند تولید پارچه های برزنتی نقشی کلیدی و تعیین کننده در استحکام،مقاومت و دوام بالای این پارچه دارد. با توجه به نوع برزنت و مواد اولیه ی مورد استفاده درتولید آن قیمت این پارچه در بازار تعیین می شود. ما میتوانیم قیمت روز برزنت را در فروشگاه های معتبر محصولات برزنتی به راحتی استعلام کنیم.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید