چادرهای برزنتی

نمایندگی فروش پارچه برزنت

نمایندگی فروش پارچه برزنتی دلیل ارائه برندهای مختلف دارای تنوع بیشتری است. برزنت یکی از بهترین پارچه های ضد آب است که دارای انواع مختلفی است. این پوشش را می توان برای پوشش سقف، تولید چادر مسافرتی، کاور و چادر خودرو و … به کار برد. در نمایندگی فروش برزنت پخش نیز که با نام تولیدی پارچه برزنت نیز شناخته می شود، انواع پارچه با کیفیت های متنوع ارائه می شوند. هر پارچه باید دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی باشد. به این معنی که با توجه به نوع آن ویژگی ها ممکن است تغییر کند. در ادامه برخی از ویژگی های مشترک بین انواع پارچه برزنت را ذکر خواهیم کرد:

  1. قابلیت جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت
  2. مقاومت در برابر نفوذ نور خورشید
  3. عدم پوسیدگی
  4. دارای رنگ ثابت
  5. عدم رنگ پریدگی در برابر نور خورشید
  6. وزن کم

بیشتر برزنت های تولید شده دارای این ویژگی ها هستند. از این رو ممکن است در صورت متغیر بودن جنس پارچه، کیفیت آن نیز تخت تاثیر قرار بگیرد. مرکز پخش برزنت در تهران نیز انواع چادر و پارچه ضد آب را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

 

انواع مشخصات پارچه برزنتی کدامند؟

هر پارچه برزتتی دارای مشخصات خاص خود است. برخی از پوشش ها مقاومت بیشتر در برابر شرایط جوی و محیطی دارند. مثلا برزنت کانتینری یکی از بادوام ترین انواع برزنت است. پوشش کانتینر، کاور کردن انواع خودرو و … از کاربردهای این پارچه است. دوخت چادر برزنتی نیز باید دارای استانداردهای لازم باشد. مشخصات پارچه برزنت را می توانید با مطالعه ویژگی های این پوشش از طریق سایت مطلع شوید.

نمایندگی مرکز پخش و فروش برزنت

در مراکز پخش برزنت مانند اترس چادر، انواع پوشش های مقاوم با قیمت تولیدی به صورت متری و عمده به فروش می رسند. برزنت نیز به عنوان یک پارچه پرفروش در بسیاری از این مراکز با تنوع رنگی بالا موجود است. نمایندگی فروش پارچه برزنت تنوع بسیار زیادی نسبت به فروشگاه های دیگر دارد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید