چادر های مسافرتی برزنتی

پارچه برزنت چیست؟

پارچه برزنت چیست؟ پارچه های برزنتی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. این پوشش های مقاوم در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و به همین دلیل کاربرد بسیار گسترده ای دارند. به عنوان مثال برای سایبان، کاور و چادر بار و کالا و یا دوخت چادرهای مسافرتی از آن استفاده می شود. با توجه به مشخصات این پارچه می توان به کیفیت آن نیز پی برد.

نکته: 

با توجه به وجود انواع متنوع این محصول، معمولا دارای قیمت های متنوعی است. از نظر کیفی نیز انواع برزنت با یکدیگر متفاوت هستند. مثلا برزنت کانتینری مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب دارد. از همین رو برای کاور کولر آبی از آن استفاده می شود. برزنت با کیفیت بالا اغلب دارای قیمت مشخصی است که با توجه به نوع برندش مشخص خواهد شد. برخی از از ویژگی های یک پارچه برزنت با کیفیت شامل موارد زیر هستند:

  • مقاومت بالا در برابر پوسیدگی
  • مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت
  • جلوگیری از نفوذ نور خورشید
  • دارای مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و محیطی

 

خرید برزنت با کیفیت

مسلما برای خرید پارچه برزنت با کیفیت بالا باید از یک فروشگه معتبر خرید کنیم. اترس چادر نیز به عنوان یکی از تولیدی های فروش برزنت در تهران به صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت دارد. برای سراسر ایران نیز امکان ارسال محصولات وجود دارد. کیفیت برزنت می تواند مانند عرض، ابعاد و … در تعیین قیمت آن موثر باشد.

کیفیت پارچه تولیدی بستگی به مواد اولیه و متریال به کار رفته برای ساخت آن دارد. مثلا برای تولید برزنت ترانزیتی از الیاف مصنوعی استفاده می شود. پلی استر موجب می شود که پارچه در برابر آب مقاومت بالاتری داشته باشد. در نتیجه به طور کلی کیفیت آن افزایش پیدا می کند.

خرید برزنت

برای خرید برزنت می توانید از طریق سایت و به صورت آنلاین نیز اقدام کنید. فروش برزنت متری یا رولی در این مجموعه انجام می شود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید